πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 September 2010

Random despre par

Cred ca v-am povestit deja cat de greu e sa iti mentii culoarea suvitelor blonde. Din pacate, acestea devin in timp.. portocalii. De obicei, folosesc Kallos. Dar nu e intotdeauna placut sa folosesti un sampon pentru aceasta problema. As fi preferat un produs leave-in. In cele din urma am descoperit si un astfel de produs. Il numesc "produs" pentru ca nu stiu exact sa va spun ce este. Sunt niste fiole, au aceelasi efect ca si samponul argintiu  Kallos, dar pe deasupra seamana cu un fixativ.
Cum se folosesc? Imediat dupa ce te speli, pe parul ud/ umed, aplici serul din acea fiola si apoi te coafezi.
Imediat suvitele devin blond-argintiu si beneficiezi de o coafura rezistenta datorita faptului ca seamana cu un fixativ bland.
Eu am trasferat continutul celor 3 fiole intr-o sticluta cu pulverizator pentru o aplicare mai usoara. Sunt destul de incantata de produsul misterios pe care l-am descoperit. De asemenea, pretul e foarte mic.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤