📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 January 2012

Atentie!!! Virus in e-mail

Iata ce am gasit la mine in mail! Din fericire am realizat ca nu e in regula acest mail asa ca nu am accesat linkul respectiv!




Mesajul e  trimis de la o adresă de email atribuită postului de televiziune Antena 3 anunţă demisia lui Traian Băsescu, astăzi la ora 12.30. Mrsajul suna asa:
"Preşedintele Romaniei, Traian Băsescu, a anunţat public astăzi, 16 ianuarie 2012, la ora 12:30, în cadrul unei conferinţe de presă de urgenţă la Palatul Cotroceni că va demisiona în decursul săptămânii acesteia. Presiunile din partea poporului par să fie motivul, întrucât acesta a menţionat că "asta este dorinţa românilor, aşa că mă voi supune ei". Grupuri masive de oameni vor veni astăzi în capitală din toate colţurile ţării pentru a sărbători această victorie. Vezi aici expresia feţei Elenei Udrea la aflarea vestei. Pentru mai multe detalii şi ultimele noutăţi de pe scena politică, vizitaţi antena3.ro".

Detalii despre acest virus gasiti pe capital.ro, aici .(dati click cu incredere:p)
Mie nu mi-a ajuns in spam , ci in inbox! Dati vestea mai departe si fiti atenti!!!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤