๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 March 2012

BB Cream Garnier si BB Cream L`oreal

Sunt convinsa ca ati auzit atatea lucruri despre cremele BB Cream, in special despre cea Garnier. Acum incepe timid sa apara pe piata si L`oreal Nude Magique, la un pret aproximativ de 13-15 euro. Pentru ca l-am testat si nu mi-a facut o prima impresie
prea buna, m-a decis pentru cea Garnier despre care auzisem multe lucruri bune. Dar inainte, sa va spun cateva cuvinte despre L`oreal Nude Magique :
  • asa cum v-ati obisnuit deja la BB Cream, are tot doua nuante: cea deschisa, mi s-a parut sa contina prea mult pigment "albicios", parca avea ceva din textura unei masti de fata; iar nuanta inchisa era mult prea inchisa (in genul autobronzantului);
  • acoperirea e destul de mica;
  • nu mi-a placut pentru ca se absoarbe destul de greu in piele; chiar si cu un masaj intens, pielea ramane gen "patata" pe alocuri;
  • e hidratanta, dar fara sa incarce tenul;
  • nu mi s-a parut ca ar aduce ceva in plus fata de un fond de ten obisnuit, iar cele doua nuante destul de dificile si nu se "adaptau" in nici un fel tenului. In plus avea o textura ciudata(cam de lapte batut), care nu mi-a creat o impresie prea buna. Dar comparativ cu cea de la Garnier, as spune ca as fi preferat-o pe cea de la L`oreal, daca vreuna din cele doua nuante ar fi fost cat de cat apropiata de tenul meu.
 Revenind la BB Cream Garnier, pentru mine a fost o maxima dezamagire:
  • cea mai deschisa nuanta e extrem de inchisa pentru tenul meu (eu sunt satena cu un ten deschis spre mediu, adica probabil cel mai intalnit tip de ten din Europa);
  • pentru un produs care se vrea o alternativa la fondul de ten, ma asteptam la o textura "light", dar defapt, este extrem de gras;
  • iti incarca tenul si te trezesti cu acel luciu  extrem de neplacut, ca si cum ai avea tenul foarte-foarte gras. E adevarat ca eu am tenul mixt, dar avand in vedere ca am aplicat pe pielea curatata inainte cu un gel de curatare matifiant, nu acesta ar fi trebuit sa fie efectul;
  • o senzatie extrem de neplacuta pe piele (lipicioasa) si defapt, tenul meu era atat de gras si lipicios incat daca imi cadea o suvita pe fata, ramanea acolo, lipita:( 
  • nu se absoarbe deloc usor in piele, e necesar un masaj intens la aplicare, dar cumva, tot nu se omogenezeaza prea bine;
  • are un parfum fresh, citric, as spune, in principiu, placut. Dar in realitate, parfumul e atat de intens incat poate acoperi lejer parfumul tau pe care il folosesti in mod obisnuit. Foarte nepotrivit pentru un produs pe care il utilizezi pe fata!!! Presupun ca acel parfum al cremei BB nu e unul iritant pentru piele, dar e iritant pentru simtul olfactiv!!!
  • evident, este foarte hidratanta, dar acest efect mi se pare prea putin in comparatie cu dezavantajele : ten lipicios, lucios, parfum mult prea intens, acoperire minima, nu se absoarbe deloc usor in piele. Fata mea a incetat sa mai fie "lipicioasa "dupa cam o ora. 
Mie personal mi se pare foarte asemanator cremelor usor bronzante pentru corp, cum erau, daca imi amintesc bine, tot de la Garnier, tot in doua nuante. Evident, produsul nu se adreseaza persoanelor caucaziene, daca ne luam dupa pigmentatia extrem de inchisa pe care o are si cea mai deschisa varianta. Iar luciul pielii, nu este ca la alte produse "iluminante"(adica acea stralucire placuta si sanatoasa), ci efectiv luciul acela de ten acneic de adolescent. Poate l-as putea recomanda persoanelor cu tenul mai inchis si foarte uscat. Poate...
Pentru mine a fost o maxima dezamagire si nu vi-l pot recomanda ca pe un produs care merita cumparat, mai ales la pretul sau de comercializare. In ceea ce priveste cremele BB Cream, evident, o sa  caut in continuare...