📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 March 2012

NOTD

Ideea de azi nu e neaparat originala sau complicata, dar utilizand anumite culori se poate obtine un rezultat deosebit. La final vreau sa va arat si o oja deosebita pe care o am de ceva timp dar am tot amanat sa v-o prezint.

Incepem ca de obicei cu un base coat (lac de unghii, tratamet etc), apoi aplicam nuanta neon (eu am ales acest fuchsia), exact oja despre care vroiam sa va vorbesc. Apoi am aplicat top coat (ca sa capete luciu). In continuare am impartit unghia in doua pe diagonala, folosind nail art essence negru, care are o pensula foarte subtire. Pentru final, am aplicat ca ultim strat, oja cu sclipici tot essence doar pe o jumatate de unghie. Rezultatul il vedeti!
 Parerea mea e ca pentru unghiile mici si medii cele mai potrivite nuante sunt cele neon sau cele puternice, care oricum ar parea putin vulgare aplicate pe niste unghii mai lungi. Asa ca daca va este dificil sa va pastrati unghiile lungi, va sfatuiesc sa optati pentru culori mai puternice si modele dragalase.
Iar despre oja Sinful Colors vreau sa va spun ca e foarte rezisteta desi trebuie folosita exclusiv cu top coat. Cel mai mult mi-a placut ca intreaga gama e formata din nuante foarte vii, si nu ma refer doar la gama neon. Pretul ar fi in jur de 4-5 Euro,  dar gramajul e destul de mare si calitatea ridicata. Daca aveti ocazia sa v-o cumparati, nu ezitati! mai jos aveti o poza cu gama neon. Mai multe nuante pe link`ul de mai sus.

4 comments:

  1. wawww...merg super la vara !

    ReplyDelete
  2. Ce frumos arata!:X Ar merge perfect acum, de sarbatori ;;)

    ReplyDelete
  3. nu sutn adepta ojelor neon..dar pt o seraa de vara cred ca m-ar tenta sa le incerc

    ReplyDelete
  4. imi plac combinatiile tale, sunt de efect

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤