πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 April 2012

BB Cream KIKO

In sfarsit am reusit sa descopar un BB Cream potrivit tenului meu. Este vorba de BB Cream KIKO, pe care il folosesc deja zilnic de doua saptamani si sunt foarte multumita!


Avantaje:
  • Se gaseste in 6 nuante. Eu am ales-o pe cea mai deschisa (care desi ar fi un pic cam deschisa fata de nuanta mea naturala, s-a adaptat perfect tenului meu);
  • Acoperire suficient de buna. Acopera foarte bine micile imperfectiuni ale tenului: cearcane usoare, pete pigmentare/pistrui si uniformizeaza culoarea tenului;
  • Se aplica prin masaj. Are o textura destul de groasa, nu e la fel de fluida ca si cele de la Garnier sau L`Oreal, motiv pentru care necesita un masaj energic cand o aplicati. Intra foarte bine in piele si nu riscati sa va treziti cu pete mai intense de culoare (cum am patit cu cel de la Garnier);
  • NU INGRASA DELOC TENUL!!! La cateva secunde dupa aplicare, veti observa o matefiere a tenului. In felul acesta, nu e necesar sa finisati machiajul cu pudra. 
  • Lumineaza tenul dar fara sa aveti un aspect lucios (gras);
  • Pretul e aproximativ 8-9 euro, cam la fel cu cele Garnier si L`Oreal;
  • Are totusi un parfum, dar destul de discret, suportabil;
  • Ca si BB Cream L`oreal (sau ca BB Cream`ul original), e o crema alba cu granule mici colorate care se coloreaza in contactul cu pielea;
  • Poate fi folosit la fel de bine ca primer, cat si ca inlocuitor de fond de ten;
  • Dupa demachiere, am observat o imbunatatire a calitatii tenului, adica e mai curat decat de obicei, mai luminos si chiar am observat o diminuare a punctelor negre.
Dezavatanje:
  • Gramajul mi se pare destul de mic (30 ml), mai ales ca din cauza texturii mai groase, inevitabil vei folosi o cantitate destul de mare;
  • Rezista cam 5-6 ore, deci ceva mai putin decat un fond de ten bun
Il recomand cu drag in special persoanelor cu tenul mixt sau gras care nu au fost deloc multumite de varianta BB Cream Garnier. De asemenea, gama mai mare de nuante face posibil ca fiecare sa-si gaseasca nuanta porivita mai usor.  E adevarat ca produsele KIKO nu se comercializeaza inca in Romania, dar pentru anumite produse, incluzand acest BB Cream, se merita sa faceti o comanda. Totusi, pentru un machiaj mai special, sau pentru unul de seara, recomand sa folositi fondul de ten preferat, pentru ca asa cum v-am spus deja, rezistenta acestui BB Cream nu este chiar la fel de mare ca a unui fond de ten. Mi se pare extrem de potrivit pentru machiajul de zi cu zi, iar daca nu aveti probleme majore ale tenului (care cer sa folositi produse specifice), efectiv puteti sa folositi doar acest BB Cream  si sa renuntati si la fondul de ten , pudra si blush, evident si la primer. Este intr-adevar o alternativa "light", in special pentru tenul meu  mixt si mai ales la vara, acest produs sunt convinsa ca se va dovedi salvator (eu personal nu suport deloc fondul de ten vara). Eu vi-l recomand cu toata increderea. E de ajuns sa-l incercati doar o data ca sa va indragostiti de el!