📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 June 2012

Miss Sporty -Lac de unghii

Asa cum stiti deja, am o parere foarte buna despre cosmeticele Miss Sporty. Descoperirea mea recenta la standul Miss Sporty sunt lacurile de unghii Expert Manicure.
Descrirea produsului:
Tratament bifazic imbogatit cu calciu si vitamine. Alegerea mea: Strength action.

Cantitate: 8 ml
Pret: 8 Ron
Efect: folosit in mod regulat, va intari unghiile casante, confera luciu si o usoara nuantare a unghiei.  De aceea eu il recomand si ca base coat. In felul acesta, unghia va fi protejata si de ojele prea pigmentate care pot pata unghia si va avea parte si de ingrijire constanta. Nu va faceti griji ca ar putea face aplicarea ojei mai greoaie. Se adapteaza perfect si stratul ulterior de oja aplicat, nu va "aluneca" de pe unghie.
Daca aveti probleme cu unghiile casante sau pur si simplu sunteti in cautarea unui lac de unghii ieftin si bun, eu vi-l recomand din toata inima!

9 comments:

  1. Calin Andreea DanielaJune 3, 2012 at 9:23 AM

    Si eu l-am folosit exact in aceasi nuanta si pot spune ca mi-a placut :)

    ReplyDelete
  2. il folosesc si eu, dar pe cel roz :), asta se vede portocaliu...sau doar mi se pare mie?

    ReplyDelete
  3.  E cel roz, a  iesit poza mai ciudata... Si cel verde pare interesant. Cum il termin pe acesta roz, e pe lista mea.

    ReplyDelete
  4. chiar mi s-a terminat lacul :)

    ReplyDelete
  5.  Mai este inca unul verde pentru luciu. Si acela pare dragut

    ReplyDelete
  6. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:43 AM

    chiar am probleme cu unghiile si cautam ceva,doar ca miss sporty nu mi s-a parut ca ar avea produse bune,dar am cautat cateva review-uri despre aceasta firma si mi-am schimbat parerea :)

    ReplyDelete
  7. Acsinte Lorena IsabelaNovember 24, 2012 at 4:14 PM

    Am folosit si eu o perioada indelungata oje si lacuri de la miss sporty si am fost foarte multumita de ele. Dar cum eu sunt o iubitoare si curioasa de noutati....am incercat si altele.

    ReplyDelete
  8. daca renunt la gel o sa-l incerc sigur..caci am incercat multe alte tratamente si nu au avut efect

    ReplyDelete
  9. l-am cautat prin magazinele de cosmetice si nu l-am gasit ..oare in supermarketuri sa incerc?

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤