📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 July 2012

Despre B.U. din nou

Fetele care citesc blogul de ceva timp stiu ca sunt un mare fan al produselor B.U. Le folosesc din adolescenta, incepand cu clasicul parfum B.U. galben si de-a lungul timpului am folosit si multe alte produse atat din gama parfumurilor cat si deodorantelor si recent, al gelurilor de dus.
Preferatul meu absolut in aceasta perioada e gelul de dus RockMantic, cu o aroma deosebita, halucintata, obsedanta, care transforma un simplu dus intr-o experienta deosebita. Daca ati uitat, cum va spuneam si in acest articol, B.U. ne incanta acum cu aceleasi arome placute, in varinata gelurilor de dus. Le gasiti in majoritatea magazinelor si supermarketurilor la pretul de aproximativ 10 Ron.

Pe cel verde si cel cel rosu nu le-am gasit inca , daca le-ati incercat sa-mi spuneti cum sunt!
Tot in acel articol va spuneam si de noile deodorante, B.U. in action, deo spray, care poate fi gasit in magazine tot aproximativ la pretul de 10 Ron.
Preferatul meu? Desigur, tot cel roz:
Miroase incredibil de bine, rezistenta mai mare decat orice am incercat pana acum (ceea ce un mare avantaj, mai ales acum, vara). Singurul dezavantaj ar fi ca, fiind in genul celor cu pudra ( in mod ciudat nu pateaza si nu ramane pe piele, deci puteti sa purtati linistite haine inchise la culoare), e ca trebuie sa agiti foarte bine flaconul exact in momentul cand aplici, altfel nu iese decat aer. E un pic enervant, dar e un defect tolerabil, avand in vedere ca iubesc pur si simplu atat si aroma, cat si faptul ca sunt mai mult decat multumita de rezistenta. Cand il folosesc, sunt tentata sa renunt la parfum, pentru ca pur si simplu mi se pare ca miroase si rezista mai bine decat orice parfum pe care il detin.
Sa nu uit, desi gelul de dus miroase divin (serios, nu exagerez in nici un fel), nu rezista ulterior prea mult pe piele. Dar e un rasfat pe cinste oricum.
Ati folosit aceste produse? Ce impresie v-au facut?

3 comments:

  1.  Lovely blog!! Would you like to follow each other on gfc and bloglovin?

    xxx
    Sandra
    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Desi le-am vazut prin multe magazine, nu le-am incercat dar cred ca-i voi da o sansa parfumului RockMantic pentru ca mi se termina cel pe care-l folosesc momentan si as vrea ceva mai diferit.

    ReplyDelete
  3. si la mine primul BU a fost cel galben

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤