📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 July 2012

Eveline: Cosmetice la 10 Ron

Planuiam demult sa fac aceasta postare si iata ca a venit timpul. Cand am facut postarea legata de ce fel de produse cosmetice sa alegem, pe cele scumpe sau cele mai ieftine, mi s-a cerut sa dau si niste exemple concrete. ( articolul aici).

Probabil ca ati vazut cosmeticele Eveline in comert, nu stiu cate dintre voi le-au si incercat. Eu recunosc ca nu m-au tentat deloc pana nu am citit un review pozitiv legat de un fond de ten Eveline.. Asa ca am devenit curioasa si am zis sa  incerc cateva cosmetice. Din ce am ales astazi o sa va prezint doar un rimel:
Volumix Fiberlast:

Ce promite ca face:
  • evident, da volum genelor
  • lift-up
  • separa genele
Nu-mi dau seama daca e waterproof sau nu, dar nu are o rezistenta extraordinara. Eu il folosesc totusi zilnic de ceva timp si sunt relativ multumita, reusind sa reziste pana la 5-6 ore. Daca totusi va doriti o rezistenta de dimineata pana seara, nu vi-l recomand!  Totusi, rezista foarte bine si la aceste temperaturi ridicate: l-am purtat la piscina, in club, etc si 5-6 ore e absolut ok. Nici nu cer mai mult de la rimel de aproximativ  10 Ron.
Dar ceea ce mi-a placut foarte mult si nu ma asteptam e periuta care e perfecta atat pentru genele de sus ( care au nevoie de o atentie speciala), dar si pentru cele de jos, pe care prefer sa nu le incarc prea mult. Efectul de volum e spectaculos, chiar si pentru genele mele, foarte mici si rare. Cand este nou, aveti putina rabdare sa dozati mai putin pe periuta, ca sa nu le incarcati. Nu lipeste genele, chiar le individualizeaza. Culoare foarte intensa. Efectul de alungire e mai mult decat evident. As spune chiar ca face minuni. Tocmai acesta e motivul pentru care am facut acest compromis de a accepta rezistanta lui medie pe gene.
Asa ca, daca doriti un rimel la un pret accesibil, eu vi-l recomand cu drag. Ma intreb daca a avut un efect asa mare pe genele mele, cum ar arata pe gene mai lungi .
Din aceeasi categorie, e si rimelul pentru volum spun ei, dar dupa cum arata periuta, mie mi se pare pentru curbare. 
 Preturile de pe site nu sunt neaparat cele reale, eu am gasit in comert si la preturii mai mici. Daca ati incercat acest rimel, spuneti-mi ce parere aveti!
In articolele urmatoare o sa va prezint si celelalte produse Eveline pe care le-am cumparat. Kisses!

17 comments:

  1. Si eu am corector de la ei , este bestial <3 
    Si rimelul l-am vazut :D dar nu am fost foaaarte tentata sa il iau :)

    ReplyDelete
  2. Eu am o oja Eveline, e veche de vreo 5 ani (asta pt ca eu uit mereu 
    sa ma dau cu oja), dar linistita am folosit-o, de curand. Inca e lichida si
    sta doua zile pe unghii fara  sa sara, fara base coat 
    sau top coat. Ahh...aproape uitasem, mai am si un ruj, o nuanta atat de frumoasa, naturala (mie mi 
    se pare ca e intocmai nuanta buzelor mele, doar ceva mai 
    sidefata), care miroase a pepene :
    x

    ReplyDelete
  3.  eu am fdt de la ei...si un ruj :X imi plac :X

    ReplyDelete
  4.  Iti amintesti cum se cheama rujul? Chiar sunt curioasa

    ReplyDelete
  5.  Am vazut si eu corectorul, dar in general nu folosesc.

    ReplyDelete
  6.  Daca e fondul de ten pe care l-am cumparat eu, sunt total de acord cu tine. Neasteptat de bun!

    ReplyDelete
  7. Hydra Colour. Nuanta, nu ma intreba, pt ca il am de ceva vreme si... nah :d

    ReplyDelete
  8. Fetelor, mai exact pe unde , prin Bucuresti, le-ati gasit?
    Multumesc,

    ReplyDelete
  9.  Txs, Ioana, o sa ma uit si eu de el!

    ReplyDelete
  10. Kisstyana, nu stiu de ce nu apare comentariul tau aici, dar l-am vazut si ti-am raspuns pe facebook.
    Fetele, voi de unde ati cumparat cosmetice Eveline in Bucuresti?

    ReplyDelete
  11. chiar e asa fain fondul de ten? matifiaza? poti sa dai niste detalii despre cum se comporta? te pup

    ReplyDelete
  12.  Miuri, urma sa scriu un review amanuntit si despre fondul de ten, dar da, pot sa iti zic ca matefiaza foarte bine, chiar si tenul meu mixt spre gras. In plus nu ai nevoie de primer. E foarte bun la pretul lui. E mai greu un pic cu nuantele disponibile, fiind foarte putine pentru tenul mai deschis. Sper sa iti gasesti o nuanta care sa se potriveasca.

    ReplyDelete
  13. Mersi tare mult pt raspuns :) eu aici l-am vazut la 8,50 :) cred ca o sa mi-l iau si eu sa-l incerc, desi recunosc ca-s un pic reticenta :)

    ReplyDelete
  14. Chiar pare fain rimelul din poze. Acum, ca sunt la facultate in alt oras(Iasi), am avut ocazia sa incerc mai multe branduri de cosmetice pe care nu le puteam incerca inainte. Am vazut intr-un magazin din centru cosmeticele Eveline si am vrut sa-mi iau cateva dar am zis sa mai caut review-uri ca sa stiu exact ce sa-mi cumpar.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, unde ai vazut in iasi produsele eveline?

      Delete
  15. Cosmetice Eveline (fond de ten, rimel, tus, creion ochi, ruj ) puteti gasi si la standul de gablontzuri din Kaufland Colentina (langa Obor)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤