📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 September 2012

Biroul de blogger

V-ati intrebat vreodata cum arata un blogger  "la locul de munca"? Mai exact cum arata biroul de lucru al blogurilor pe care le cititi cu drag?
Cand vorbim de asteptari, cam asa arata in viziunea mea biroul ideal:
Ps. Modelul e "furat" de la office.mobexpert.ro, pe care puteti sa-i urmariti si aici:  www.facebook.com/mobexpertoffice , pe Facebook pentru a fi la curent cu noutatile.

Cum arata in realitatea "biroul meu de blogger"?
Va regasiti ? (:p) Cum arata biroul vostru de lucru?

5 comments:

  1. Hei, postarea asta ar merge foarte bine ca si Tag! :))) nici biroul meu nu e ca-n povesti! :)))
    pupici

    ReplyDelete
  2. Nu nu, eu detin un birou, dar cine-l foloseste? Laptopul se tine numai in brate!:)))

    ReplyDelete
  3. hahaha :))) asa arata si al meu doar ca eu stau pe canapea si am o masuta de la ikea sa nu pun laptopul direct pe picioare

    ReplyDelete
  4. biroul meu e nisa din mobila de sufragerie unde tin laptopul!

    ReplyDelete
  5. ca recomandare fara sa te superi...fa niste poze mai clare pls

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤