πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 September 2012

Girls Night Out

ClothingLoves.com a devenit o adevarata sursa de inspiratie pentru mine in ultima vreme. Si daca pana acum v-am prezentat tinutele elegante, cuminti, nu as fi corecta daca nu v-as arata si ultimele descoperiri, mai exact tinutele de club, in categoria Wholesales Womans Clothing.
Spre deosebire de modelele pe care l-ati vazut pana acum, acestea sunt sexi, cu detalii interesante, dar desigur, la aceleasi preturi de exceptie.
Si cum toamna isi intra deja in drepturi, a Girls Night Out e ultima noastra ocazie de a purta modele mai subtiri din garderoba, inainte ca jachetele si bluzele calduroase sa isi instraureaze domnia. Iata si preferatele mele:

La doar 9,77$ e rochita din bumbac, marime unica si o puteti achizitiona in doua culori: rose si coffee. Un model deosebit prin detaliul funditei mari pe linia decolteului.

Cand vine vorba de modele sexi, eu intotdeauna prefer negrul, pentru ca aduce un plus de eleganta. Rochita din imagine o gasiti la pretul de 11,80$, doar pe negru, din bumbac, marime unica. Ce mi-a placut cel mai mult la acest model, e detaliul cusaturilor asimetrice, exceptionala pentru a ascunde kilogramele in plus.

Acest model mi se pare absolut exceptional, o combinatie placuta intre elegant si sexi, potrivit pentru silueta in forma de para. Costa 13,79$, dar atentie e potrivita doar pentru marimile S, M si L. E cu siguranta pe Whishlist`ul meu!

O rochie care imi face dor de vara, cu un design creativ, boem, disponibila in 2 nuante: cea din imagine si negru. O gasiti la pretul de 31,29$.

De acest model pur si simplu m-am indragostit! Tineresc si interesant, din nou as recomanda-o pentru fetele care vor sa ascunda cateva kilograme. O puteti comanda la incredibilul pret de 10,99$. Material: matase.

 Un model foarte frumos, dar nu potrivit oricarei siluete as spune eu (ca de obicei fetele slabe au mai mult noroc), supraelastic, dispononibil in 2 culori: acest roz si negru. Pretul cum ne-am obisnuit deja, e forte mic: 9,89$

Nu stiu daca va mai amintiti cand aceste modele de rochii, fara spate, faceau ravagii. Eu inca le consider o alegere eleganta si reusita pentru clubbing. Materialul e bumbac si pretul :12,49$.

Un model foarte indraznet, material supraelastic, valabil in doua culori: negru sau violet. Pretul e 9,89$.

Si am pastrat pentru final rochita care pentru mine e pur si simplu perfecta. O ador!
In primul rand ador dantela, iar designul e ca pentru o papusica. Il gasiti la pretul de 11,18$, marime unica, disponibil in 2 culori: alb si negru.







Ce ati alege din modelele prezentate? Eu cu siguranta pe ultima. Daca doriti sa fiti la curent si cu alte noutati pe ClothingLoves.com, dati un like paginii lor de facebook, aici.