πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 November 2012

Gerovital Plant: Ser pentru varfuri deteriorate

Stiu ca parerile sunt impartite referitor la Serul pentru varfuri deteriorate. Multe persoane au fost nemultumite pentru ca nu au vazut nici un fel de efect. Mie imi place, tocmai pentru ca nu mi-am facut asteptari exagerate. Adica: pentru varfurile deteriorate/inspicate, nu exista ceva care le poate repara! La modul logic, ce ar putea un produs sa faca varfurilor inspicate? Sa le lipeasca la loc? Singulul ajutor pe care il poti spera de la un astfel de produs e sa preintampine deteriorarea firului de par si sa calmeze putin efectul de frizz al varfurilor despicate.
Sa fim intelese: nu cautati tratamente minune pentru varfuri inspicate!!! Singura solutie ramane foarfeca.
De ce mi-a placut acest produs:

  • "cuminteste" textura aspra a varfurilor inspicate, cam in acelasi fel ca si uleiurile specifice pentru par, dar fara efectul uleios.
  • varfurile devin mai maleabile, mai fine, aspectul e vizibil mai placut. 
  • nu ingrasa firul de par (iar eu am parul cu tendinte de ingrasare, daca ar fi fost un astfel de efect, as fi observat imediat);
  • poate fi folosit pe parul proaspat spalat, cat si pe parul uscat, in mod obisnuit, avand acelasi rezultat;
  • are un parfum placut, curat, care ramane in par;
  • pretul este mai mult decat rezonabil'
 Si cum toata lumea are probleme cu varfurile deteriorate, eu vi-l recomand ca pe un tratamet bun, pe care il puteti utiliza constant, fara efecte secundare neplacute. Mi se pare potrivit, oricarui tip de par, pentru ca in fond, se aplica doar pe varfuri, nevenind in contact cu scalpul sau radacinile firului de par. Nu are un rezultat instant "wow", dar efectele sale se simt de la primele utilizari. Eu consider ca preintampina inspicarea parului pe viitor, tocmai pentru ca face pa varfurile sa nu se mai electrizeze usor la piepatanat si reprezinta un strat protector impotriva factorilor de mediu, dar si a feonului, placii de par, ondulatorului etc.
Sper ca ati avut experiente pozitive cu acest tratament, ca si mine!