📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 November 2012

Haul

Nu v-am mai prezentat de ceva timp o astfel de postare, dar cum sunt incantata de cateva produse cumparate in ultima vreme, vroiam sa impart cu voi asta.

Precum vedeti, cateva produse Avon, printre care parfumul Incandescence in sticluta mica si draguta de 30 ml, doua deodorate roll-on Incandescente si Far Away, cateva produse ELF despre care o sa va spun mai multe pe viitor, un gel dus Venus (varianta de 750 ml), balsam Kallos, spray BU la oferta din Careffour de care v-am spus pe pagina Facebook. Dar marea descoperire sunt cateva produse plafar, despre care o sa vedeti un review pe blog in curand.

6 comments:

  1. Wowww!!!Cate minunatii!!!Asteptam review la cat mai multe dintre ele.

    ReplyDelete
  2. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:17 AM

    si eu mi-am luat din aceasta campanie parfumul incandessence si far away..adoe aceste doua parfumuri :)

    ReplyDelete
  3. Sunt curioasa de produsele plafar, par promitatoare daca spui ca sunt o mare descoperire.:-? :*

    ReplyDelete
  4. Far Away-ul l-am avut si eu, e printre preferatele mele. La fel si Little Black Dress, Passion Dance( care mi se pare cea mai persistenta apa de parfum) si Rare Pearls :X exceptand Today si Christian Lacroix Absynthe ( de caree sunt dependenta :D). Cu roll-on-ul nu m-am impacat niciodata, am preferat Stick-ul. Cat despre BU, a fost intotdeauna preferatul meu din comert. Marturisesc ca de la ELF nu am incercat nimic pana acum :D

    ReplyDelete
  5. sa le folosesti cu placere,far away-ul e prea dulce pt gustul meu..raman la viva by fergie

    ReplyDelete
  6. e bun de ceva gelul de dus venus?nu am auzit de el pana acum

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤