📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 February 2013

Ce am testat si ce am cumparat in ultima vreme

O sa incep acest articol cu doua produse castigate de la Denisa pe blogul Loloablestuff despre a caror existenta nu stiam si care m-au surprins placut:
Primul e creionul negru Avon Super Shock despre care am numai cuvinte de lauda. In prim rand, se simte foarte cremos, e ultra-pigmentat si surpriza apare cand observi ca se "usuca" imediat si rezista. Defapt rezista atat de bine, incat o sa-ti dea de furca la demachiat. Dupa ce l-ai aplicat o sa ai senzatia ca ai folosit un tus, nicidecum un simplu creion. Nu curge si nu se intinde nici dupa 10 ore, nici dupa 24 de ore (daca ai de gand sa porti un machiaj atata timp) si nu conteaza deloc conditiile atmosferice. Eu personal il ador si nu am de gand sa-l inlocuiesc curand!

Al doilea produs e de la Essence, din colectia I <3 Runway, un iluminator care se aplica pe coltul interior al pleoapelor dar si pe partea superioara. Se usuca imediat, nu se intinde. Eu spun ca se poate aplica si pe pleoape, pur si simplu, pentru un machiaj simplu +rimel. Nu-l pot descrie decat ca fiind glossy, nu l-as numi sidefat, nefiind strident, ci subtil si placut.
Asa ca ii multumesc Denisei ca mi-a facut cunostiinta cu aceste doua produse, pe care le folosesc constant de cand le-am primit.

Tot incepand cu ianuarie, am facut o comanda Mary Kay pentru un blush mineral si o pensula. Imi doream demult sa incerc cosmeticele Mary Kay si in plus, avea nevoie de un blush si o pensula pentru blush, gen travel size.
Blush`ul are o cantitate generoasa, ca nuanta ar fi un fel de peach, care mie mi se potriveste perfect. Calitatea nu m-a dezamagit, fiind numai cat trebuie de pigmentat, in felul acesta, practic, nu poti face excese. In plus, contine particule iluminatoare, as spune eu, care dau un aspect foarte natural machiajului. Pensula, desi mica, e cat se poate de utila si dozeaza perfect. Nu "naparleste" si mie mi se pare din fibre naturale.
In plus, o data cu aceasta comanda, am primit si urmatoarele bunatati:
Un tester pentru rimelul Love Lash Mascara cu o pensula foarte buna, care alungeste notabil genele si o penseta in acest minunat set mic. De asemenea am primit si o mostra de Masca Nutritiv- Hidratanta, recomandata pentru tenul uscat, dar pe care tenul meu mixt o adora. Nu pot sa v-o descriu. Pur si simplu trebuie sa o incercati si va garantez ca o sa o iubiti instant. Curata vizibil tenul de puncte negre. Ma gandesc pe viitor, sa-mi achizitionez produsul full-size.

De pe magazinul online ClothingLoves.com, mi-a ajuns comanda de care va tot spuneam si pentru ca speram sa realizez un OOTD, am tot amanat sa v-o arat. Momentan un mic preview cu jacheta comandata:
Modelul imi place la nebunie, materialul e un bumbac elastic, arata foarte bine, iar despre calitate as spune ca e rezonabila, dar nu extraordinara. Totusi si-a meritat banii si e foarte usor de asortat la multe tinute. Probabil ca voi mai comanda de la ei, cu mentiunea ca totusi dureaza ceva pana ajunge produsul (cel putin la mine a durat aproximativ o luna), ceea ce e un punct in minus, mai ales cand esti nerabdator. In plus urmatoarea comanda, inca nu a ajuns la mine si a trecut mai mult de o luna. Sigur ca exista si optiunea de a alege un transport mai rapid, dar e mult prea scump, asa cum stiti.

Urmatorul produs pe care l-am primit prin amabilitatea celor de la Oriflame e lacul de unghii More by Demi Moore. Nuanta e Hollywood Red, un rosu crud, placut deosebit.


De pe Rochii Sexi am ales aceasta rochita cu dantela:


De la Pravalia de Sapun am primit cateva testere.
Pot sa va spun ca sunt innebunita dupa untul de corp, care miroase a ciocolata  si miere si se absoarbe asa de bine piele, plus ca da un glow superb pielii (fara sa fie deloc uleios). Balsamul de buze e, iar exceptional: o aroma deosebita, e lucios si ultra hidratant. Dintre sapunuri, il ador pe cel de cafea, care este un exfoliant puternic, cu un miros placut, dar in acelasi timp si hidratant , dar si pe cel Cioco Moko, care miroase foarte bine si e bland cu pielea. 

Nu am putut sa rezist, sa va arat si cartile pe care le-am ales in cadrul campaniei vALLuntar:  Simplify your Life si Cartea despre Sosuri. Urmeaza recenziile acestor carti, in curand pe blog.  La 15 comentarii primite, se planteaza un copac, asa ca va astept cu drag sa lasati comentarii!
In campania desfasurata de Editura All va puteti inscrie pana pe 17 februarie.



Iar de la EBio, am testat untul de Shea bio, poze si detalii aici!

Cam atat deocamdata. Va doresc un weekend placut!
 .............................................................................................
 Daca v-a placut acest articol, nu ezitati sa imi lasati un comentariu, sa dati like sau share, iar daca aveti  intrebari puteţi folosi de asemenea casuţa de comentarii sau adresa de email dumitru9catalina@yahoo.com 

Nu uitati sa va abonaţi la Newsletter (gasiţi cãsuţa de abonare în coloana din dreapta)
Ma puteti urmari si pe:
Facebook –http://www.facebook.com/KaiyoAino
Twitter – https://twitter.com/Kaiyoaino
Pinterest – http://pinterest.com/kaiyoaino/
Nu uitati ca puteti folosi codul de reducere "KaiyoAino", pe Pinky Paradise 
pentru a primi cutiuta pentru lentile gratuita la orice comanda + premii surpriza

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤