📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 February 2013

Parfumuri Yves Rocher?

Cosmeticele Yves Rocher imi sunt dragi, totusi pana acum, nu am incercat nici un parfum si cred ca a venit timpul. Daca pana acum, articolele mele veneau cu recomandari pentru voi, de data aceasta, vreau sa imi recomandati voi cel mai bun parfum marca Yves Rocher.
Am facut si o mica selectie, dintre cele mai laudate:
IRis Noir










 TENDRE JASMINE



ROSE ABSOLUTE
Pe acesta l-am testat candva si mi-a placut.






VANILIE NOIR


SO ELIXIR
Am inteles ca toata lumea il adora

COMME UNE EVIDENCE


MOMENT DE BONHEUR
Acum e si la oferta



FLOWERPARTY




Ca sa va amintesc, oferta curenta Yves Rocher este urmatoarea:
Pentru detalii, click aici

Deci? Ce parfum ma sfatuiti sa comand? Gusturile mele sunt destul de flexibile, asa ca nu voi afirma ca le prefer mai mult pe cele dulci sau florale sau fresh etc. Un parfum te poate surprinde placut si daca nu face parte din categoria ta obisnuita!
.................................................................................
Daca v-a placut acest articol, nu ezitati sa imi lasati un comentariu, like sau share, iar daca aveti  intrebari puteţi folosi de asemenea casuţa de comentarii sau adresa de email dumitru9catalina@yahoo.com 
Nu uitati sa va abonaţi la Newsletter (gasiţi cãsuţa de abonare în coloana din dreapta)
Ma puteti urmari si pe:
Facebook –http://www.facebook.com/KaiyoAino
Twitter – https://twitter.com/Kaiyoaino
Pinterest – http://pinterest.com/kaiyoaino/
Nu uitati ca puteti folosi codul de reducere "KaiyoAino", pe Pinky Paradise 
pentru a primi cutiuta pentru lentile gratuita la orice comanda + premii surpriza