📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

27 March 2013

Ati incercat noul Rimel Volume Build?

Cand am citit pentru prima data descrierea acestui rimel, am zis "nu se poate!"
Ca sa intelegeti indoiala mea, trebuie intai sa  va spun ca rimelul VolumBuild de la Oriflame, aduce ca inovatie peria sa imensa si formula flexibila care permite aplicarea si reaplicarea mai multor straturi, in functie de efectul dorit.
Dar, asa cum stiam din experienta, reaplicarea rimelului, in momente diferite ale zilei, nu a fost niciodata o idee prea buna pana acum.

M-am decis sa-l testez in trei pasi:
  • Prima aplicare am facut-o pe la 9 dimineata. Un strat subtire, fara sa insist prea mult. Rezultatul mi-a placut. Nu incarca deloc genele, le defineste si le da volum.
  • A doua aplicare (re-aplicare) a fost pe la orele 15.00. Acum am aplicat mai multe straturi si am insistat putin. Efectul a fost destul de vizibil. Nici de data aceasta nu le-a incarcat.
  • Intetionam sa mai aplic inca o data seara. Dar intre timp am adormit (machiata, stiu ca nu se face, dar se mai intampla). Partea cea mai buna e ca atunci cand m-am trezit, rimelul nu cursese deloc, inca arata foarte bine. Iar genele erau flexibile si bine evidentiate. In acest fel, si-a demonstrat si rezistenta.
Ceea ce am apreciat cel mai mult e ca nu "intareste"genele, nu le face tepene, ci raman foarte flexibile. In nici un caz n-o sa va treziti cu efectul de "picioruse de paianjen" In afara de volum, mie mi le-a si intors foarte placut. In plus, desi e foarte rezistent, se demachiaza destul de usor.

Cu siguranta tocmai a devenit noul meu rimel preferat!
Oferta de lansare e 14,99 lei!