๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 April 2013

Comanda ZorileStore

Coletul meu a ajuns destul de repede si desi am avut mari emotii cand am vazut ca sunt numarul 35 (desi eu port 37), am fost bucuroasa ca totusi mi s-au potrivit la fix.
Si acum sa va punctez parerea mea. Desigur, realizati ca testarea lor nu s-a efectuat efectiv " pe teren", dar suficient incat sa-mi pot face o prima impresie.


Pros:
  • In primul rand apreciez rapiditatea cu care mi-a fost preluata comanda, cat si faptul ca au intuit ca numarul 37 pe care il comandasem, nu mi-ar fi venit; asa ca din partea mea, din punctul de vedere al relatiilor cu publicului si seriozitatea angajatilor le dau 10 puncte/10;
  • Produsul arata exact ca in pozele de pe site, deci aici nici o surpriza. Designul e foar interesant, placut, culorile simple si elegante; deci pe partea estetica eu le dau 10 puncte/10;

  • Din nou, mi-a placut faptul  ca (pe care nu-l observasem initial din poze), catarama nu e doar de decor, ci functionala. Ceea ce din nou, a fost o alegere fericita, pentru ca eu am piciorul putin mai lat si in felul acesta mi-am putut alege marimea potrivita. Deci primesc puncte in plus si pentru acest aspect. 
  • Pielea ecologica e moale si placuta la atingere, nici o sansa sa faca batai la degete. Deci puncte in plus pentru comoditate;
  •  Cusaturile sunt foarte bine finisate, rezistente. E foarte usor sa deduc faptul ca rezistenta lor e foarte ridicata, dupa felul cum sunt imbinate materialele. Deci nota maxima si pentru rezistenta- 10puncte/10

Cons:
  • Talpa e mult mai dura decat ma asteptam. Nu as spune ca e 100% rigida, dar pentru persoane mai sensibile (asa ca mine) nu va fi prea placuta. In plus, forma in sine, nu se muleaza pe forma piciorului prea fidel, per total, scazandu-i considerabil din factorul de comoditate.
  • Un alt mic detaliu care m-a deranjat e forma neagra de pe talpa, care fiind mai ridicata decat talpa propriu-zisa, da o senzatie neplacuta la mers. Deci per total, la capitolul comoditate, le dau 7 puncte/10. 

 Per total, sunt destul de  multumita. Chiar daca modelul ales de mine nu are nota maxima la capitolul comoditate, compenseaza prin alte aspecte.
Sunt convinsa in schimb de calitatea lor, fara dubiu. Asa ca eu va recomand magazinul ZorileStore cu incredere!