📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 July 2013

OOTD: Secret Garden

Vremea a fost foarte schimbatoare in ultima perioada. Asa ca am avut multe ocazii sa imi port blugii Stradivarius pe care i-am luat din magazinul online Kurtmann, pe care inca ii gasiti la pret redus.
Asa cum v-am spus deja aici, sunt foarte comozi si au o culoare asa placuta, incat sunt foarte usor de asortat. Sunt slim-fitt si au darul de a "topi" kilogramele in plus, fara sa aplatizeze.
Materialul e ceva mai gros, mai mult de primavara-toamna, dar pentru zilele acestea- ploioase au fost perfecti!
Eu am profitat de scurta vreme frumoasa din weekendul acesta (pentru ca la putin timp dupa ce am facut pozele a si inceput ploaia si nu s-a mai oprit pana a doua zi) si m-am dus sa-mi vizitez fostul liceu, de care imi era foarte dor si care intre timp s-a mai schimbat putin. Printre schimbarile recente e si acest parculet micut si cochet din curtea liceului, unde nu am putut rezista sa nu fac cateva poze.










Blugi Stradivarius/ Bratari B.A.D Style/ Vesta&sandale- italian shop/

Astept parerile voastre si intre timp nu uitati sa participati la concursul la care puteti castiga haine la alegere& un voucher de 100$. Participati aici!
Please follow me :


Vote my Looks:

4 comments:

  1. Arată foarte bine, cred că şi cu tocuri/platforme merg de minune :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Platforme sunt acele sandale, nu le-am pozat eu din mai multe unghiuri. Deci vine ok

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤