📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 July 2013

Week in pictures

Nici nu stiu cand a trecut saptamana aceasta!
Ma bucur ca am reusit sa postez ceva mai des. Aici aveti tinutele de saptamana trecuta, daca nu le-ati vazut inca:
1-aici/ 2-aici/ 3-in curand...
Dar in mare, saptamana a fost una culinara. M-am incapatanat sa incerc cateva retete noi...

Placinta cu carne, cascaval si ciuperci. Reteta e destul de simpla si foarte gustoasa!

Orezul, indiferent cum e preparat, e mereu preferatul meu. Aceasta e o reteta thai, un pic mai complicata cu carne tocata de pui si ciuperci.
Si saptamana nu ar fi fost completa fara o pizza de casa. Am optat pentru o reteta descoperita recent: melci de pizza:
Nu arata extraordinar de bine, dar e desigur, gustoasa ca orice pizza. Reteta e principiu e aceeasi ca la o pizza normala, cu diferenta ca blatul va forma o rulada care se taie ulterior si se pune direct in cuptor.
Imi era foarte pofta si de salata beauf, dar pana la urma am renuntat la idee pentru ca in fond e o reteta mai putin potrivita pentru sezonul estival. Si mi-am promis ca saptamana aceasta sa incerc ceva mai multe salate verzi.
Orez din nou, de data aceasta o reteta chinezeasca, mai simpla.

Duminica m-am relaxat la o terasa cu un cocktail cu ananas si frisca.

Tot saptamana aceasta am depasit si pragul de 1.300 de urmaritori! Va multumesc! <3

Cateva masti pentru weekend.

Bibi, mai cuminte ca oricand.

Saptamana  se incheie in mod relaxant cu ceva dulce si un episod din Pretty Little Liars. Voi cum v-ati petrecut saptamana?


P.S. Astazi e ultima zi in care va puteti inscrie la Giveaway`ul PersunMall. Daca nu v-ati inscris inca, o puteti face aici!

1 comment:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤