📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 May 2014

OOTD: The White Dress

Acestea sunt primele poze in noul meu apartament. Acesta a fost si unul din motivele principale pentru care am neglijat blogul in ultima vreme. Dar am revenit cu un concurs si vor urma si multe alte surprize pentru voi!
Desigur, am si noutati: am descoperit un magazin online iefitin si bun (asa cum ne si place sa fie)- Sensation of Night. In general au lenjerii si costume de baie, dar si o coletie superba de rochite (de club, prom si office). Important e ca preturile sunt foarte bune si au reduceri constante.

Hi girls! I am very excited to show you my first photos in my new condo. This is the reason I didn`t get to spend so much time on my blog, but I have many good news for you and also, some surprizes!
Only a month ago I have discovered this great online shop: Sensation of Night, where you can find a lot of cheap swimwear, lingerie and very cheap items if you are looking for a Sexy Dress. The dress I`ve choosen is a little office, a little bohemian with a touch of vintage.
I mostly like the fabric which is very flexible; I actually believe that anyone can fit in this dress, this exact size :) This dress also shapes very nicely the silhoulte, so even though I am wearing white, I actually look thinner :D










Dress: Sensationofnight (HERE)
Shoes: JollyChic (Here)
Blazer: SheInside

Am uitat sa va spun, coletul mi-a ajuns la posta normala, iar comenzile de peste $39 au free shipping. La aceasta rochita cel mai mult imi place materialul, care e ultra-elastic (dar totusi destul de gros, incat sa nu fie transparent)- cred ca aceasta rochita s-ar potrici oricui, indiferent de kilograme. Are si avatajul ca se aseaza bine pe corp, fara insa a scoate in evidenta prea mult formele.

I actually love this dress and I also love some many other dresses on the site. You should also check out the Sexy Babydolls, they look so cute:






Please follow me :



Vote my Looks:

17 comments:

  1. Imi place mult rochita si nuanta rujului!:p

    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. esti frumoasa foc :) iti vine foarte bine rochita <3 e f frumoasa
    oricum tot ce imbraci iti vine bine
    te pup

    ReplyDelete
  3. iti sta tare bine , imi place rochia ..e tare frumoasa

    ReplyDelete
  4. Mie imi place cum iti sta. Nu ai de ce sa-ti faci griji, esti superba!

    ReplyDelete
  5. Super draguta rochita si iti vine foarte frumos.

    ReplyDelete
  6. In cat timp ti-a ajuns comanda? Si eu astept un colet si tot intarzie. Deosebita partea cu dantela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a ajuns destul de tarziu, pentru ca mie asa mi se intampla cu toate coletele care ajung la posta normala (ceva legat de restructurari, motiv pentru care coletele se tot pierd sau intarzie). Daca si la tine e la fel, nu prea ai ce face, trebuie sa te inarmezi cu rabdare

      Delete
  7. E superba rochita ta. Si pretul e super ok. Daca ar avea sigur-sigur livrare la posta normala, n-as mai sta pe ganduri!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bianca, eu cred ca e destul de sigur, daca mi-a ajuns mie- nu de alta, dar mie multe colete care in mod normal ar trebuie sa ajunga la posta normala (gen cele de la Sheinside si Romwe) imi ajung la vamala. Deci cred ca acestea ajung doar la posta normala.

      Delete
  8. Wow! You look fantastic in this dress!
    Wonderful shoots!
    and the other selecton is lovely too!
    Have a great weekend my dear!

    ReplyDelete
  9. Nu pot să nu observ cât de bine se aşează sacoul! ♥

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤