📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 November 2014

Don`t miss the sale on TideStore!

Nu stiu ce se intampla cu mine, de obicei sunt o persoana foarte cumpatata, insa in ultimele sapamani m-a prins febra reducerilor si deci, a cumparaturilor.
Daca in general, evit sa fac cumparaturi in exces si analizez daca intr-adevar am nevoie sau nu de un lucru, in ultima vreme, am reusit cumva sa ma conving ca am "nevoie" de foarte multe lucruri. Poate e vremea cam anosta de afara, care ma impinge sa-mi "infrumusetez" ziua.
Stiti cum se zice ca femeile folosesc shoppingul ca pe un fel de terapie? Ei bine, eu recunosc ca asta mi se aplica si chiar de fiecare data cand sunt suparata, ies la cumparaturi. Totusi, in apararea mea, sunt totusi o persoana foarte pozitiva si foarte rar stau suparata, indiferent de motiv. Ciudat e ca, de data aceasta, nu sunt suparata deloc, totusi nu pot rezista reducerilor care imi ies in cale.

Asa ca m-am decis sa va corup si pe voi si sa va tentez cu niste reduceri care mie, din nou mi-au luat ochii.
Nu stiu daca v-am spus, dar intentionez sa fac pe blog si o categorie dedicata dezamagirilor in materie de cumparaturi, pentru ca pana la urma, din punctul meu de vedere, blogurile trebuie sa va ajute cu informatii despre magazinele atat din online cat si cele obisnuite, dar si sa va avertizeze cand e cazul.
De data aceasta insa, va povestesc de un magazin despre care am mai scris si cu care, eu personal, am avut doar experiente ok si surprize placute.
TideStore a devenit unul dintre locurile mele obisnuite de cumparaturi, pentru ca, la preturile practicate, calitatea e cat se poate de multumitoare. Pretul transportului e foarte mic, cativa dolari, dar gasiti si o categorie de produse free shipping.

For me, the last few weeks have been a real shopping spree. I did find a lo of online sales and now I`m comming to you with some great online deals. TideStore has been one of my favourite online shooping spots, I have allways been content with my orders. Now they have a new sale offer and a free shipping cathegory. Here are some of the temptations:


Click on the photo gallery to get info about the prices!





How about this coat? I have already orderd it a few months back and I love i!

Find all the free shipping items here:
http://www.tidestore.com/Korean-Clothing-Free-Shipping/

All these items are already on sale, but you can still use this ThanksGiving coupon to get an extra 20% off. Go here for more details:
http://www.tidestore.com/h/Thanksgiving-Day-29/

And don`t forget you have a $5 free when signing up on TideStore!
Happy Shopping!

Please follow me :



Vote my Looks:

1 comment:

  1. Nu am comandat pana acum de pe Tide Store.
    Ce draguta este ultima haina. ^^

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤