📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

13 April 2015

New Shoes in my Closet

Astazi vreau sa va vorbesc de cateva magazine de unde puteti cumpara incaltaminte de piele, de calitate, la preturi bune. Unele comenzi sunt mai vechi, de cateva luni, insa nu am apucat pana acum sa va dau destul detalii despre comezi, insa am descoperit si un magazin nou din Anglia, care are lucruri ieftine, dar mai ales avantajul de a ajunge coletul in cateva zile.

Here are some of my latest shoe shopping. Some of them I`ve received for a couple of months, but I never got to show them to you. 
I`ve also discovered a new cheap online store form England that you should really check out.
So, let`s start!



These are Black Leather Boots from BlackFive. 

Aceste ghete mi-au ajuns cam prin ianuarie. Sunt comandate de pe BlackFive, insa acum observ ca nu mai au deloc pantofi in magazin. Au costat cam $70, sunt de piele lacuita, (o piele care mi se pare un pic dura), marimea e 37, insa mie imi vin cam la fix si deci nu am avut cum sa le port pana acum, pentru  ca nu merg decat cu sosete foarte subtire, cel mai probabil de dress. Insa cum vremea s-a incalzit, estimez ca o sa le innoiesc in curand.
Avantajul de a comanda de pe Blackfive consta in faptul ca nu platesti transport, insa coletul ajunge la posta vamala uneori, iar alteori prin curier, la usa. Probabil ca depinde de valoarea comenzii.






Oasap Fringed Boots

Ghetele de pe Oasap au fost preferatele mele. Le-ati vazut aici, sunt ultra-comode, de piele intoarsa, iar eu le-am purtat in continuu de cateva luni. Au mers perfect si in sezonul rece, pentru ca, desi sunt marimea 37, ele nu au fost fixe, iar diferenta nu e la lungime, ci la latimea lor. Eu le-am luat la reducere si au costat $50,84.
Desi pe Oasap gasim rar incaltaminte de piele si de obicei e mai scumpa, la reducere insa, ajung chiar ieftine.
Partea buna e ca, toate comenzile de pe Oasap, ajung la posta normala.  Iar daca vreti sa strangeti credit pentru cumparaturi, va amintesc de acest articol, in care va prezentam cateva idei.
Nu mai sunt pe stoc, dar le puteti inca vedea pe site aici: Fringed Ankle Booties



Mint Shoes from JollyChic

V-am spus ca de ceva vreme am inceput iar sa comand de pe JollyChic, pentru ca acum transportul costa mult mai putin, in jur de $5-$10 si in plus, coletul ajunge la posta normala, fara taxe suplimentare.
Spre deosebire de alte magazine online, pe JollyChic chiar gasiti multe perechi de pantofi de piele. Iar daca va abonati la newsletter, primiti constant oferte speciale (care sunt valabile doar de pe email).
Acesti pantofi sunt adorabili, au tocul mai mic si deci, sunt destul de comozi. Eu i-am cumparat la $23, desigur la o reducere. Ii gasiti aici:  http://goo.gl/L7SRkX 

Deobicei, comenzile ajung si destul de repede, in maxim 2 saptamani. Ultima comanda mi-a intarziat, asa ca am primit un copun de reducere de $20 la o comanda de $40 si m-am bucurat ca sunt atat de atenti.


Comandati tot de pe JollyChic, acesti pantofi, tot cu toc mediu, au costat $18, iar impreuna cu transportul m-au dus la $28. Au piele la interior, insa experiorul e material textil.
Am uitat sa va spun, e bine sa va comandati la pantofi un numar mai mare, pentru ca defapt, asa corespund.
Si acesti pantofi sunt disponibili acum, insa la un pret mai mare si ii gasiti in trei variante de culori, aici: http://goo.gl/DdtJyp
Iar daca vreti sa cititi mai multe despre parerea mea despre JollyChic, va reamintesc acest articol.



Milanoo Shoes

Au fost la mare cautare anul trecut, insa tintele au revenit in trend si anul acesta.
E din pacate nu am apucat sa-i port pentru ca i-am primit toamna trecuta. Insa pot sa va spun ca ai mei au toc mediu, sunt din piele lacuita, insa acum acest model nu mai e disponibil. Exista inca pe Milanoo varianta pe crem deschis, aproape alb, insa au tocul inalt. Ii puteti vedea aici: http://goo.gl/KSX05V



Tot de pe Milanoo:

Sandalele sunt tot de pe Milanoo, sunt partial de piele, au tocul comod, insa nu m-am putut impaca cu partea din fata a talpii, unde imi aluneca mereu piciorul. Asa ca nu i-am purtat decat o data. Si chiar imi pare rau, pentru ca sunt tare frumosi, iar forma talpii si a tocului pareau sa ii recomande a fi foarte comozi. Sunt acele talpi care ar trebui sa te ajute sa nu iti alunece piciorul, asa ca o sa testez si varianta aceasta si sper sa functioneze.
Ii gasiti aici  http://goo.gl/Dl91dd la pretul de $35,99

Din pacate nu-mi amintesc unde mi-a ajuns comanda, posibil la posta vamala.




Cea mai incantata sunt de balerinii pe care i-am gasit pe Justfor5pounds.com
Eu am ales doua perechi, cam asemanatoare, dar culorile mi s-au parut atat de adorabile, ca nu am putut rezista.
Evident, magazinul vinde orice produs, la £5.00, indiferent de produs.
Primul mare avantaj e ca pretul transportului scade cu cat cu cat cumparati mai multe produse.
Al doilea mare avantaj e ca pachetul ajunge prin curier, direct la usa, fara alte taxe de platit.
Si al treilea avantaj e ca ajunge cam 3-5 zile. Eu am dat comanda joi si mi-a ajuns luni. Am ramas extrem de surprinsa.

Nu toata incaltamintea e de piele insa. Acesti balerini sunt. Trebuie doar sa aleget cu atentie. Iar mie, marimile mi-au corespuns.

Ii gasiti si voi aici: https://www.justfor5pounds.com/products/Flats/p_AY0658


Iar cealalta pereche:

Tot piele lacuita cu piele interior si material textil. Ii gasiti aici: https://www.justfor5pounds.com/products/Flats/p_AY0663



Cam acestea sunt preferatele mele din ultima vreme. Voi ati descoperit vreun magazin nou?



Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia     What I Wear

2 comments:

  1. Daaa... le-am descoperit pe acestea la tine :)) super , multumim

    ReplyDelete
  2. You ve got realy lovely shoes!
    love them all!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤