📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 October 2015

Cum scapi de firele crescute sub piele

-RO Only-

 Din rutina mea de îngrijire fac parte de multă vreme uleiurile esențiale. Uleiul de Tea Tree nu mi-a plăcut niciodată din cauza mirosului puternic de ceai. Deși l-am evitat sistematic în trecut, nu am putut rezista promisiunilor fabuloase pe care le face, așa că am zis să ii dau o șansa. și bine am făcut.
 Prima și cea mai importantă descoperire din punctul meu de vedere, este efectul imediat și vizibil pe care îl are asupra firelor de păr crescute pe sub piele.

 
In cazul meu problema a apărut (cred eu) de când am început să mă epilez cu epilatorul. E cea mai rapidă, comodă și ușor de efectuat acasă procedura. Nu aș renunța la această metodă, chiar dacă firele de păr crescute pe sub piele ar fi o consecință sigura.
 
 In trecut, citisem că defapt, acest aspect vine din lipsa de hidratare a pielii. Vrăjeală! Aplic creme hidratante în fiecare zi (chiar și de două ori pe zi) și nu am rezolvat nimic.
 Altă teorie spune că defapt la mijloc ar fi subțierea pielii, care favorizează instalarea unor mici infecții.
 
 In orice caz, am început să folosesc uleiul de arbore de ceai (Tea Tree Oil) și am început să văd rezultate chiar de a două zi.

 

 Cum aplici: 


  •  direct cu degetele (pe pielea curată și fără urme de alte produse, cum ar fi crema de corp- de preferința, după dus); 
  •  cu o dischetă sau un bețigaș igienic. 
  • Masezi zona- zonele respective și repeți în fiecare zi, până începi să vezi rezultate. 

 
 Eu ajunsesem să am fire de păr crescute pe sub piele pe o zonă foarte extinsă, iar firele erau parcă din ce în ce mai adânc sub piele. Astfel încât, nu mai ieșeau practic deloc la suprafața pielii. Când încercam să le scot, trebuia să le "pescuiesc" cu mult efort de sub piele și rămâneau tot timpul urme urâte.
 Așa că, uleiul de arbore de ceai mi-a rezolvat o mare problemă cu care mă luptam de ceva ani buni.
 
 Recomand să încercați!!
 

 O altă utilitate a uleiului de arbore de ceai ar fi și împotrivă coșurilor. Nu am probleme, dar recomand să încercați! 

 
 Iar la final, eu am mai testat uleiul de arbore de ceai într-un mod cel puțin surprinzător (pentru mine).

 Tot din proprietăților lui se pare că ar fi impotriva răcealii, tusei, guturaiului. 

 Spre norocul meu, fix când testam acest ulei, (noroc vorba vine), aveam o răceală din acelea care mă ținea de vreo 3 săptămâni și după vreo 2 cutii de nurofen răceală și gripă, rămăsesem totuși cu dureri în gât, tuse și alte câteva simptome. De care nu mai scăpam și pace.
 Si cum omul răcit e un om disperat și dispus să experimenteze, am testat uleiul de arbore de ceai, folosindu-l ca pe un inhalator. (ce și cum se face citiți pe link`ul de mai jos).
 Si din nou, magie!
 Usturimea din gât și tusea m-au lăsat chiar din acea seară. Neașteptat,nu?
 Iar în câteva zile îmi revenisem complet.
 
 Ei bine, în ciuda mirosului pe care încă nu îl agreez, cu siguranță voi avea mereu uleiul de arbore de ceai la îndemână mereu.
 Pentru că are o grămadă de alte utilizări posibile, eu va invit să le testați, în funcție de problemele voastre și să reveniți cu o părere într-un comentariu.
 
 Toate proprietățile lui și modalitățile de a-l folosi le puteți cîți aici: http://thursdayplantation.ro/ulei-100-pur-din-arbore-de-ceai-tea-tree-oil-100-pure.html 
 Iar dacă doriți să cumpărați același ulei ca și mine, îl puteți achiziționa de pe link`ul de mai sus.
 
 Cantitate: 10 ml

 Notă: 10/10



Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia     What I Wear

1 comment:

  1. si eu il folosesc pt cosuri. pt firele de sub piele nu stiam efectele sale.stiam ca acele fire apar pt ca nu se exfoliaza pielea inainte de epilar.eu de cand ma epilez cu ceara am scapat de aceasta problema..cred ca doar cand se utilizeaza epilatorul apar

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤