📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

06 January 2016

Cumparaturi Avon 2015: Cu bune, cu rele

 Ro only
 Pentru că sunt client fidel Avon de câțiva ani, m-am decis să fac o lista a celor mai inspirate și repectiv neinspirate cumpărături de la Avon din anul trecut. 
 Va aștept cu păreri, impresii și recomandări, în cometarii! 
  
 Să începem cu începutul: 


Passion Dance si Celebre Ice


 Două parfumuri pe care le cumpăr an de an. Passion Dance miroase "a toamnă". E destul de rezistent și aproape mereu îl găsesc în jur de 20-30 lei. 
 Iar ca parfum consacrat de iarnă, Celebre Ice e perfect. Îl găsesc destul de rar în catalog, în general în preajmă sărbătorilor, iar anul acesta l-am prins la 20 lei. Rezistă destul de mult, e mai dulce decât aș prefera eu în mod normal, însă mi se pare "must have" în perioada rece. Nu l-aș cumpăra oricum în alte sezoane, pentru că e destul de puternic, genul de parfum pe care ajungi să-l detești, dacă îl folosești perioade prea lungi. Ambele fac toți banii! 


Summer White Sunrise


 Eu am fost obsedată de parfumul Urban Flowers New York care a dispărut din catalog acum mulți ani în urmă. Era un parfum foarte ieftin, însă surprinzător de plăcut și destul de rezistent. Anul acesta am descoperit ca Summer White Sunrise e practic identic cu acela. Și Summer White e foarte ieftin și deja l-am cumpărat de 2 ori. Total mulțumită. 

Rujurile EXTRA Lasting


 Am cumpărat vreo 5 într-o comandă, pentru că se presupunea că sunt rezistente. Nu am pozat decât două pentru că nu le-am mai găsit. 
 În realitate, rezistă poate vreo oră, nuanțele sunt foarte puțin intense (mie mi-a plăcut acest aspect, chiar dacă rujul pare să fie un roz turbat, defapt e ceva lucios și puțin pigmentat, cuminte), nu mi s-au părut extraordinare, însă nici complet bani aruncați pe geam. 



Rujuri Avon Perfect Wear


 Pe acestea le-am cumpărat în amintirea celor în ambalajul albastru, care îmi plăceau enorm și erau foarte -foarte rezistente. În noul ambalaj, rezistența a scăzut destul de mult. Acum rezistă cam 4-6 ore. Nuanțele nu s-au schimbat foarte mult, așa că dacă le știați pe cele vechi, sunt apoximativ aceleași. Nu sunt rele, dacă le luați la reduceri (acum sunt 9 lei în catalog), chiar se merită. 

Spumantele 


 Pe acestea două le folosesc în prezent. În general, miros extraordinar de bine. Cu excepția celui cu ciocolată și portocale, care miroase bine în ambalaj, însă o data pus în apa, își schimbă mirosul, e greoi, că o pudra de cacao de proastă calitate. 
 Ca dezavantaj, trebuie să pui destul de mult, cam un sfert la o cadă, ca să facă suficientă spumă și să se simtă mirosul. Comparând cu alte spumante, evident mai scumpe, cum ar fi cele de la Perlier sau L`Erbolario, unde e suficient să pui un căpăcel o data, poți rămâne dezamăgit. În raportul preț/calitate  însă, rămân ok. Cel Red Berries și cel de Liliac sunt preferatele mele. 

Parfumurile Roll On


 Parfumurile Roll On sunt preferatele mele. Sunt așa de practice, ieftine și chiar dacă nu sunt multe arome disponibile, poți trișa și adaugă puțin din parfumul preferat și încă funcționează ok. Sunt ușor obsedată de ele, dețin întreaga colecție de mini parfumuri atât pe cele lungi cât și pe cele vechi, mai scurte. 


Geluri de dus& Sapunuri Lichide

 Gelurile de dus nu m-au încântat niciodată. Cumpăr foarte rar, când e vreo promoție. Nu știu de ce. Nu sunt rele, nu sunt scumpe, dar cu atâtea opțiuni pe piață, nu tind deloc să mă opresc la cele de la Avon. Gelul de dus din poză,  Garden of Eden, l-am luat la mai mult de curiozitate. E cantitate generoasă și sigur a fost ieftin. La o prima impresie mi s-a părut că miroase  ieftin și în plus nu se menține nici 5 secunde. Ulterior mi-a făcut o părere mai bună, am început să îndrăgesc mirosul, însă nu mi se pare extraordinar, nu îl voi mai cumpăra pe viitor. 
 Săpunurile lichide sunt drăguțe. Din nou, privind raportul preț-calitate sunt ok. De obicei miros foarte intens și bine. Al meu a ajuns fără etichetă, nu știu de ce. Dar nu mă deranjează. Acesta e cel cu aromă de lime și îmi place. Probabil voi mai cumpăra, pentru ca miros plăcut și sunt sătulă de săpunurile lichide care miros "a curat". Aroma citrica intensă mi-a făcut o părere foarte bună. Nu rezistă foarte mult timp mirosul, dar suficient. 
  

Parfumul Scent Essence Blushing Raspberry


 M-a atras ideea unui parfum fructat. Toate parfumurile din colecția Scent Essence sunt foarte ieftine, dar cum la Avon multe parfumuri simpatice și rezistente sunt ieftine, nu mi-a dat de gândit.  
 De la primul puf mi-a dat dureri de cap. Miroase ușor toxic, dacă va amintiți săpunurile acelea care aveau formă de lămâie, dar miroseau a lămâie toxică.... e bine, la asta mă duce gândul când folosesc acest parfum.  
  
 Am sperat că o să mă obișnuiesc cu el, însă nu a fost cazul. Rezistă extrem de puțin, aduce într-adevăr cu o aromă de zmeură oarecum. Însă e dulce, neplăcut și din nou, cumva mie îmi miroase mai mult a produs de curățat decât a parfum.  
 Clar nu o să-l cumpăr și nici nu mă mai tentează celelalte din colecția Scent Essence. Poate miros, totuși plăcut. Le-ați încercat? 

Mastile de fata


 Sunt clar mare fan al măștilor Planet Spa. Cea mai bună din punctul meu de vedere rămâne cea în ambalajul mov (eu am mai prins-o printre produsele etichetate "ultima data în catalog"). Acum s-au schimbat ambalajele și nu știu care e. Aș recumpara-o oricând, efectul se vede imediat, îți curată punctele negre instant și lumineza tenul. Cea gri, cu nămol parcă era (nu o mai am și v-am zis că nu le-am mai identificat în noile ambalaje), era iar foarte bună, pe locul 2 în top. 
 Masca de la Clear Skin îmi place și o cumpăr din nou și din nou de vreun an. Este și ea foarte bună pentru punctele negre și pentru tenul mixt/gras. Cele exfoliante (care formează peliculă acea care se desprinde de pe față), cum e cea Revitalising Retreat (portocalie) și cea cu caviar (era cu negru) nu îmi plac prea mult, pentru că nu le văd nici un efect notabil.  În plus, trebuie să aștepți mult timp pentru a se întări și a face posibilă exfolierea. Nu le-aș mai cumpăra, ca idee, și primele dați, le-am comandat din greșeală, pentru că am dat numărul produsului greșit. 
  
 Masca Volcanic Island cu efect de încălzire, are într-adevăr efectul de încălzire. Cu mențiunea că trebuie aplicată pe tenul umed. În afară de acest efect, nu am văzut nimic altceva. Atenție! Irită. Dacă aveți un coș, o zgârietură sau orice senzație de disconfort la nivelul pielii, mai bine nu aplicați, pentru că o să va usture groaznic. Precum spuneam, efectul de încălzire e drăguț, durează câteva secunde, cât încă masezi, însă nu văd nici o curățare deosebită sau vreun alt efect. Nu știu exact ce anume face pentru ten, așa că nu mă va mai tentă pe viitor.  
  

Alte mentiuni

Alte produse testate in anul trecut, dar carora nu le-a mai facut poze pentru ca erau consumate demult sau pur si simplu am uitat sunt:

Oja Magic Effect:
 Nu mă omor după lacurile de unghii Avon, am alte branduri pe care le agreez mai mult, însă aceasta m-a cucerit când am văzut-o la altcineva. Toate nuanțele din colecție par foarte frumoase, dar aceasta a fost cea mai "cuminte". Nu se curată așa greu cu dizolvant, deși în general am probleme mari cu ojele cu sclipici. E foarte concentrată, astfel că, un sigur strat e mai mult decât suficient. Dacă îmi aduc aminte, o să fac poze, să vedeți cum arată pe unghii. Clar o recomand, e drăguță. 
  
 Glossurile 
  
 Nu am încercat prea multe, iar cele pe care le-am încercat, nu semănau deloc cu nuanțele vibrante din catalog. Rezistentă mi se pare mică, foarte mică, nu sunt oricum mare fan al glossurilor, așa că le evit. 
  
 Creioanele de ochi și buze 
  
 Majoritatea mi-au plăcut, nu sunt nici prea intense, nici prea slabe. Cele cu sclipici inclus, sunt destul de drăguțe, au mers bine de sărbători. Creioanele Super Shock nu mi-au plăcut. Decât cel negru, care e rezistent, are aspect de tuș și e destul de ieftin. Însă cele mai mare probleme le-am avut cu cel albastru care se întinde pe toată fața.  
  
 Nici Perlele Bronzante nu m-au mai încântat. Odată parcă îmi plăceau, însă recent mi s-au părut că toate nuanțele sunt prea roz. 
  
 Cremele Natura Effects sunt ok, nu extraordinare, dar ok. Le mai folosesc din când în când. 
  
 Gelul pentru extragerea punctelor negre la început nu mi-a plăcut prea mult. În special pentru ca trebuia să aștept prea mult până se uscă și îmi dădea o senzație neplăcută pe ten. Între timp, am început să-l agreez mai mult, așa că e posibil să-l cumpăr din nou. 
  
  
 Produsele pentru ingrjirea picioarelor sunt în topul preferatelor mele. Am uitat să le fac poze, însă dețin o colecție impresionantă. De obicei sunt ieftine, miros drăguț și sunt relaxante. 
  
 Nu mă omor după produsele de ingrjirea a părului de la Avon, cu excepția uleiului pentru păr care mi se pare bunișor pentru prețul lui. În rest, prefer alte mărci. 
  
 Fondul de ten Calming Effects e încă bunișor. De obicei prefer MaxFactor sau Rimmel, însă din când în când mă mai întorc și la cel de la Avon, pe care îl știu din adolescentă. 
  
 Dintre rimeluri, nu am nici un preferat, sunt ieftine, unele persoane le agrează, eu nu sunt tocmai un fân. Am câteva, care nu îmi plac atât de mult. Majoritatea nu au o rezistentă ridicată, însă eu port lentile de contact, așa că ochii mei sunt mai sensibili. Prefer alte mărci.  
  
 Primerul pentru ochi mi s-a părut bunișor la început, însă s-a uscat în borcănel foarte repede. Nu crește el prea mult rezistența, aș opta oricând, dacă vorbim de primere ieftine de ochi, pentru cel de la ELF. Plus că mi se pare un mare dezavantaj faptul că borcănelul nu păstrează pasta prea multă vreme de la desigilare. Un alt gen de ambalaj era mai recomandat. 
  
 Cam acestea sunt preferințele mele și dezamăgirile. Mai sunt lucruri de încercat și pentru 2016. Voi ce îmi recomandați? 
  




Please follow me :



Vote my Looks:

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤