📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

09 January 2016

Prima Comanda de pe Pentru Corpul Tau

 Ro Only
  
 *Dacă doriți să editați pozele adăugând zăpadă cum vedeți la poza de lângă, am pus link`ul editorului la sfârșitul articolului. 
  
 Pentru Corpul Tău e un magazin online unde veți găsi o mulțime de produse de îngrijire, dar și ceaiuri, suplimente, mănuși, bijuterii și accesorii.  
 Pe mine m-a bucurat foarte mult să găsesc produse Kallos (mai ales că nu am magazin Kallos în Buzău așa că, în general comenzile le dau direct pe site), dar veți regăsi multe branduri cunoscute, de exemplu Farmasi, Cosmetic Plant etc. 


 În prima comandă, am ales desigur, în mare majoritate produse Kallos, unele noi, pe care le testez pentru prima data, altele pe care le-am cumpărat din nou, pentru că mi s-au terminat. Pentru că oricum nu am mai făcut de multă vreme un review la produsele Kallos, m-am decis să le iau acum pe rând. 

  Masca de păr cu ulei de măsline 



  •  Vine într-un ambalaj drăguț, roz.  
  •  Cantitate: 1000 ml ;
  •  Preț: 14 lei; 
  •  Știți deja măștile Kallos; nu îmi plac toate, însă aceasta (pe care o încerc pentru prima data) mi-a plăcut. Hidratează bine, nu necesită un timp de acțiune foarte lung, însă e recomandat să tamponati puțin părul ud, înainte de a o aplica. 
  •  Hidratează, descurcă și dă strălucire părului. Perfectă pentru părul deteriorat. 
  •   Are parfum placut, usor dulce.

 Șampon Omega pentru păr lipsit de viață, despicat 

 

  •  Cantitate: 1000 ml, 
  •  Preț: 9.99 lei 
  •  Nu îmi amintesc să fi avut prea multe obiecții la adresa sampoanelor Kallos. Spumează bine, miroase discret, nu îngrășa și nu încarcă părul, deși e un șampon foarte hidratant. 

  
  

 LAB35 Șampon pentru păr uscat și despicat 




  •  Gamă LAB35 este relativ nouă la Kallos. Eu îmi cumpărasem deja de pe Kallos.ro șamponul LAB35 fără sulfați, care miroase plăcut, proaspăt, a plante. 
  •  Șamponul pentru păr uscat și despicat (cel roz) miroase a gumite, bombonele, curcubee și alte lucruri frumoase. O să-l iubiți instant. Spumează din belșug, așa că îl poți folosi liniștită câteva luni.  
  •  Cantitate: 500 ml 
  •  Preț: 17 lei 
  •  Bonus: Dotat cu pompă pentru dozat perfect, urcă în topul sampoanelor mele preferate. 

  

 Lac de Unghii High Gloss 0 




  •  E prima dată când folosesc un lac de unghii de la Kallos. În trecut am folosit multe oje, destul de rezistete și frumos colorate. 
  •  Este foarte lucios, însă are o rezistentă medie. (Eu am unghiile foarte moi, voua va poate rezista mult mai mult decat mie);
  •  Preț: 5 lei (Cum să nu-l cumperi când e atât de ieftin??!) 


 Cremă pentru albirea tenului cu lămâie și păpădie Cosmetic Plant 



 În caz că nu știați, eu am pistrui. Așa că evident, trebuie să folosesc creme cu factor de protecție ridicată, dar mereu am încercat să scap de ei. 
 Sunt destul de convinsă că am mai cumpărat Crema de albire de la Cosmetic Plant și în trecut, însă nu îmi aminteam deloc dacă mi-a plăcut sau nu, așa că am zis să îi mai dau o șansa și o testez încă o data. 


  •  O folosesc de 2-3 săptămâni.   
  •  Are următoarele proprietăți:  "îngrijește pielea, protejează pielea împotriva radiațiilor UV, reduce formarea pigmenților, previne apariția pistruilor, atenuează petele deja formate,reduce hiperpigmentatia." 
  •  E bună ca bază înainte de a aplica machiajul, pentru că preotejeaza împotriva readiatiilor UV. 
  •  Aș zice că da, atenuează petele existente, însă rezultatul până acum nu a fost spectaculos, rămâne să revin cu o părere definitivă după o luna-două, timp în care încerc să o folosesc zilnic.  
  •  Preț: 12,12 lei 
  •  Cantitate : 50 ml ( o folosesc de 2-3 săptămâni și abia se vede- o să va ajungă luni întregi) 

  
 Cam astea ar fi părerile mele, însă dacă vreți să aflați din timp despre promoțiile de pe Pentru Corpul Tău, dați un like Paginii de Facebook
  
Link`ul editorului pentru zapada, aici.



Please follow me :



Vote my Looks:

1 comment:

  1. si mie imi plac produsele Kallos si m-am bucurat sa le regasesc la acest magazin online. de la Lab 35 am ales un spray cu apa de mare care imi place enorm. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤