📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 February 2016

OOTD: Miss Sporty


Una din rezolutiile pe anul acesta este, desigur, sa slabesc (si sa mananc mai sanatos). Bine, partea asta cu slabitul a fost mereu pe lista, insa cumva, s-a intamplat exact invers.
Au trecut cativa ani de cand am fost la sala. Initial m-am gandit ca voi beneficia mai mult daca voi alege un sport in aer liber, ca de exemplu joggingul, insa pana la urma nu mi-a placut deloc si am renuntat.
Nu stiu de ce, dar mereu am fost mai activa la sala si chiar ajunsesem sa merg aproape zilnic si chiar cu placere, insa la sporturile in aer liber, nu prea am tragere de inima.
Voua ce va place mai mult?


In orice caz, m-am decis sa imi caut o sala in apropiere si desigur, era cazul sa ma echipez.
O costumatie sport excelenta am gasit-o pe SheIn. Nu arata cine stie ce in poze, dar am zis sa ma risc. Cand am primit comanda, initial am fost dezamagita maxim. Pantalonii pareau super mici si in plus, totul parea extrem de transparent. Dar prima impresie a fost inselatoare, pentru ca pana la urma, e chiar superb: materialul (desi chiar pare foarte transparent cand te uiti la el) nu e deloc transparent cand il porti. E si foarte elastic, moale si deci perfect pentru activitati sportive.
Nu e nici gros, nici subtire. Eu am comandat XL, e cea mai mare marime, insa fiind materialul foarte elastic, chiar daca purtati M si comandati XL, ca sa vina larg, tot nu o sa vina asa, pentru materialul se cam adapteaza.
Deci pana la urma a fost o alegere foarte buna.
E disponibil in trei variante de culori: negru, gri si rosu.
Gandindu-ma in perspectiva, ar fi trebuit sa-mi iau gri. Parca e cel mai frumos, nu-i asa?






Ca si concluzie, eu il recomand, pentru ca materialul e foarte moale, elastic si confortabil. Eu am 1,67 inaltimea, imi vine perfect, insa daca sunteti mai inalte, pantalonii pot sa vina cam scurti. Si au talie inalta, dar nu deranjant de inalta.
Am observat cu aceasta ocazie, ca pe SheIn sunt multe costume sport sunt $20 care arata bine. Probabil voi mai comanda pe viitor si alte modele si revin cu impresii.

Imi place ca desi vine destul de mulat pe corp, nu scoate in evidenta kilogramele in plus. Asa ca nu risti sa te simti aiurea, cand te prezinti la sala dupa o lunga perioada de absenta.

Il gasiti aici: http://goo.gl/5xFJH0- size XL- $23.42


Please follow me :



Vote my Looks:

7 comments:

  1. Time for doing sport ;)

    XX

    Mónica Sors

    MES VOYAGES À PARIS

    NEW POST: BLUE TRENCH + BLACK + CAMEL

    ReplyDelete
  2. E frumos, nici nu e scump, si te prinde culoarea, am clickuit si linkul. Pupici!

    ReplyDelete
  3. foarte fain treningul, numai s ate apuci de miscare..eu asa zic cand imi cumpar cate unul dar il port dor prin casa

    ReplyDelete
  4. love the sport post. The tracks looks good on you.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤