📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 June 2016

Comanda Yves Rocher: Parfumuri, Mini Parfumuri și câteva geluri de duș

Cred că foarte rar am vorbit pe bog despre produsele Yves Rocher, deși le folosesc cu plăcere de atâta vreme. Adevărul este că ofertele constante de pe site sunt așa de tentante!
Preferatul meu rămâne totuși, So Elixir Purple, din care mai am foarte puțin, precum se vede în pozele de mai jos.

Și gelurile de duș au fost de multă vreme în topul favoritelor mele. Pe unele încă le ador, de altele m-am mai plictisit.
Surpriza în această comandă a fost parfumul Comme une Evidence, care mi-a placut atât de mult, deși eu nici măcar nu sunt prea mare fan al parfumurilor fresh, proaspete sau florale. Și pe acesta aproape l-am consumat foarte rapid,
So Elixir Bios Sensuel seamănă oarecum cu Elixir, însă notele de vanilie sunt foarte puternice. Aduce mai mult a arome orientale, exotice, e obsesiv de persistent, și, în mod surprinzător, și acesta mi-a plăcut, deși aromele sale nu ar fi în topul preferințelor mele.
Dar desigur, partea cea mai frumoasă în această comandă au fost mini- parfumurile, pentru care am o obsesie și am început să le și colecționez.








Tot din această comandă mi-a plăcut mult șamponul pentru strălucire pentru că am simțit ca mi se îngrașă parul mai greu și oferă și ceva volum. Iar parfumul șamponului e răcorior și plăcut.

Gelurile de duș sunt nelipsite în orice comandă. Acum am ales: gel de duș gomant Zmeură, gelul de duș cremă de cafea,  cel de rodie și gelul de duș nectar Mure.
Dintre ele, preferatul rămâne gelul de duș cremă bob de cafea, pentru că îmi aduce a bomboanele de cafea pe care le adoram în copilărie.
Gelul de duș de rodie nu mi-a plăcut așa de mult pentru că, deși e simpatic, răcoritor și ușor dulce, mă așteptam la ceva mai spectaculos la o aromă de rodie.

Gelul de duș nectar de mure e destul de fidel aromei, îmi place, însă conținutul are o culoare mai mult spre roz, decât movul care pare să fie în pozele de prezentare și mi se pare că ar fi fost mult mai interesant ca aspect dacă era mov.

Iar gelul de duș gomant de zmeură e parcă cel mai interesant, pentru că, deși nu e maxim fidel aromei de zmeură, ci doar aduce ușor, are acele semințe de kiwi care dau un aspect unic, iar ca idee, exfoliază destul de bine, deși e totuși blând.

Nu am comandat însă de multă vreme cosmetice și machiaj. Pe viitor o să mă orientez să încerc ceva nou și din aceste categorii.





Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤