📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 June 2016

Infinite Love: Parfum, Iubire și Povești

Ro Only
Cum ar fi dacă v-aș spune că ați putea avea parfumul preferat la doar 59 lei?  Sună bine, nu?

Dacă vorbim de parfumul preferat, eu nu am reușit niciodată să mă opresc la unul singur. Aș putea spune că am un top 10  parfumuri preferate, însă în apărarea mea, sunt destul de asemănătoare ca și arome și în general au doar câteva note diferite.
Topul de 10 e mereu în schimbare, însă sunt câteva parfumuri pe care încă le ador  de ani și ani. Printre ele se numără și The One/ Rose The One D&G, Ange ou Demon Givenchy,  Very Irresistible Givenchy, Ricci Ricci Nina Ricci, So Elixir Purple Yves Rocher, Black XS Paco Rabanne.


Pe Rose The One îl iubesc pur și simplu, cel puțin în ultima vreme, dar pentru că e pe sfârșite, mă gândeam să îl iau data viitoare pe The One.
Pentru că îl cunosc atât de bine, mi s-a părut o idee excelentă să testez parfumurile Infinite Love, comandând chiar pe cel care seamănă cu The One de la D&G, numit Jerusalem.

Pentru că, Infinite Love Parfum  chiar oferă aromele parfumul tău preferat (vei regăsi aromele ale- aproximativ 300- de parfumuri cunoscute) la prețuri incredibile, în variante de 100 ml, 50 ml sau 8 ml.

Iar dacă nu știi cum să îți cauți parfumul preferat pe site, e destul de simplu, pur și simplu tastezi în căsuța de căutare numele lui.

Cel comandat de mine, care seamănă cu The One se numeste Jerusalem, are codul K520, iar parfumurile costă în funcție de cantitate:
100 ml- 84 lei
50   ml- 59 lei
8     ml- 15 lei

Aromă și Rezistență

Eu l-am testat și am fost surprinsă de faptul că seamănă perfect cu The One, nu am observat nici o notă diferită. Rezistența am testat-o pe piele- ultima dată am simțit aroma la 14 ore de la primul puf. Iar pe haine nu știu să vă spun exact cât durează, pentru că, am testat pe o eșarfă și încă miroase intens 10 zile mai târziu.

Concluzii:


Prețul e foarte atrăgător, ambalajele mi se par foarte drăguțe și practice, mai ales cele de 8 ml, pe care le poți purta în geantă.
Îmi place și numele Infinite Love, fiind același cu o melodie indiana superbă, pe care o puteți asculta aici, dacă nu o știți.
Foarte mulțumită sunt de faptul că aromele durează atât de mult.
Singurul lucru de care îmi pare rău e că le descopăr atât de târziu.

Parfumurile de 10 ml pe care le vedeți în pozele de mai jos sunt K118- Hypnose Lancome și E63 - pentru bărbați Ultraviolet Paco Rabanne, iar pe acesta din urmă, îl consider superb, chiar dacă este pentru bărbați.

Plănuiesc să-mi cresc colecția de mini- parfumuri, cu parfumurile mele preferate, cel puțin cele din top 10.

Pentru comenzi și mai multe detalii, vă invit să vizitați magazinul online Infinite Love România!














Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

  1. trebuie sa ma uit putin pe acolo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper ca toate sunt la fel de bune ca acesta comandat de mine!

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤