📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 November 2016

Review: Deodorant Roll- On Linea Fiori Bottega Verde

Ro Only
 Deși e singurul produs pe care l-am încercat vreodată din Linea Fiori de la Bottega Verde, o categorie care se axează pe extracte din flori, mi-a plăcut instant.

Caracteristici:

Ambalajul delicat, elegant și simplu, cu 50 ml, este ușor de utilizat.
Are un parfum subtil, știti genul acela de parfum care te duce cu gândul la curat?
Conține lapte de bumbac.
Nu are alcool sau săruri de aluminiu.

E un produs delicat cu pielea și, pentru că nu are alcool, poate fi folosit și dupa epilat.
Deși în general prefer deodorantele spray sau solide,pentru că mi se pare că se usucă mai repede și deci nu risc să ajungă produsul pe haine, dacă mă grăbesc, acesta, deși varianta cu roll-on, se absoarbe destul de rapid, cam in 10-20 secunde, deci total rezonabil.

Evident, cel mai inportant aspect e faptul că e foarte blând cu pielea și deci probabil că poate fi folosit fără probleme și de persoanele cu pielea mai sensibilă, sau care se epilează foarte des în zonele axiale.

Acum e la reducere, costă 22 lei, și cred că va fi îndrăgit instant de oricine are pielea mai sensibila în zonele axiale, dar mai există și o variantă cu ceai verde- care îmi imaginez că e super revigorant, dar și o variantă cu flori de lotus. Îl găsiți aici: https://goo.gl/y4BXAs

Nu uitați că la comenzile care depășesc 99 lei primiți diverse produse cadou, dar și transport gratuit.

Bottega Verde va face și vouă, dragi cititori, un cadou: aveți 10% reducere la orice comanda dacă folosiți codul KAI înainte sa finalizați comanda. Grăbiți-vă, pentru ca doar primii 20 dintre voi vor putea beneficia de el!

Alte produse testate de la Bottega Verde le găsiți mai jos:


        







Please follow me :



Vote my Looks:

18 comments:

  1. hmm, chiar vreau ceva de la ei, multumesc tare mult!

    ReplyDelete
  2. Eu nu ma ipac bine cu deodorantele roll on, indiferent de marca. Cu flori de bumbac am incercat de la Yves Rocher, dar a fost dezamagire totala. In schimb, produsele de la Bottega Verde pur si simplu le ador!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu la fel, nu prea imi plac cele cu roll on, insa de data aceasta i-am dat o sansa si mi s-a parut ok. Chiar nu m-a deranjat textura

      Delete
  3. nu sunt fan roll-on-uri, ba chiar am avut ceva probleme cu ele. dar am avut un produs linea fiori, si anume sapunul intim, tot cu lapte de bumbac. si a fost superb! mi-a placut la nebunie

    ReplyDelete
  4. Si eu imi doresc cateva produse de la ei care mi s-au parut foarte atractive

    ReplyDelete
  5. Nu am folosit aceasta marca, dar as vrea sa il incerc. Multumim pt sfaturi!

    ReplyDelete
  6. Ce dragut e! N-am incercat flori de bumbac pana acum.

    ReplyDelete
  7. Interesanta sugestie.Nu exista produs dezamagitor la Bottega.

    ReplyDelete
  8. Orice vine de la Bottega Verde e incantator! Noi ca si familie suntem mega multumiti de ei, si bineinteles, ne plac mult si articolele tale.:*

    ReplyDelete
  9. Vreau si eu!!! Ador produsele de la Bottega!

    ReplyDelete
  10. Eu prefer varianta spray. Aleg roll on doar in vacante daca nu gasesc varianta mini.

    ReplyDelete
  11. Acum ceva timp iubeam stickurile. Le adoram din prisma faptului ca ma puteam îmbracă imediat ce il aplicam. Pentru ca am avut ceva probleme am trecut pe rolul on si na bucur de prospețimea si siguranta oferită de acestea

    ReplyDelete
  12. Eu ma inteleg bine doar roll-on-ul de la Eucerin. In rest, tot ce am testat, a dat gres.

    ReplyDelete
  13. Looks really like anice deodorant!
    thanks for the review!
    xx
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2016/10/le-retour-des-cuissardes-the-return-of-the-thigh-high-boots.html

    ReplyDelete
  14. Din reviewul tau si eu cred ca acest roll on are un miros de curat si de prospetime. As fi tentata sa il incerc si eu

    ReplyDelete
  15. Eu am hiperhidroza, nu cred ca m-as descurca cu un deodorant mass market, am nevoie din acelea speciale din farmacii.

    ReplyDelete
  16. N_am folosit...momentan rămân la "secretele mele "la categoria axile😉

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤