📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 April 2017

First Nurbesten Order


N
urbesten este un magazin de cosmetice și makeup, despre care vă pot spune că are foarte multe produse pe care le puteți găsi și pe BornPretty, iar singura diferență notabilă este că, ar fi un magazin german.
Nurbesten- în germană, s-ar traduce  ca ”doar cei-i mai bun”.
Însă coletul a ajuns tot la poșta vamală, așa că nu știu, dacă trimiteau din Germania, ar fi trebuit să ajungă la poșta normală, fiind din uniune.
În orice caz, eu am comandat genul de produse pe care le-aș fi comandat de pe BornPretty, mai exact- în primul rând o plăcuță pentru modele- pentru că, trebuie să recunosc, sunt total obsedată de ele, un iluminator, un ruj lichid albastru și un suport pentru rujuri.


Link-urile produselor  le aveți mai jos, ca și pozele, înainte să vă spun câteva cuvinte despre ele.

Suportul pentru rujuri

Mai încă două exact la fel, dar cum mai aveam nevoie, inițial am comandat de pe un alt site, însă gândindu-mă că e posibil să nu ajungă întreg, am zis că nu strică să îl comand de aici. A fost o idee inspirată, pentru că, de pe acest site, mi-a venit crăpat, pentru că la modul evident nu l-au împachetat cum trebuie. Cel de pe Nurbesten a ajuns întreg, așa că sunt total mulțumită.

Rujul Lichid Albastru

Nu știu exact când anume chiar voi folosi această culoare, însă îmi doream ceva nebun, iar la ei veți găsi tot felul de culori neobișnuite. Este și rezistent, așa că dacă doriți, ați putea opta pentru culori mai obișnuite.

Iluminatorul

Nuanța e foarte naturală și textura plăcută. Îmi place și ambalajul și chiar îl folosesc zilnic, uneori, renunțând chiar la blush. Arată foarte natural pe piele, e chiar suficient de discret încât să poată fi folosit în orice moment al zilei.

Plăcuța cu modele de cafea

Din toată comanda, plăcuța îmi place cel mai mult. Conține modele cu prăjituri, cupcakes, căni de cafea și chiar câteva mesaje, dar mai ales imaginea cu boabele de cafea, pe care o folosesc cel mai des. E ușor de folosit, ca toate plăcuțele de la BornPretty.


Produse:

(Momentan site-ul nu funcționeză, asa ca link-urile nu merg. Revin cu un update cu mai multe detalii)

Aparat foto- Nikon D3300 https://goo.gl/6iQkRP























Please follow me :



Vote my Looks:

15 comments:

  1. Nu am comandat nimic de la ei, dar am si eu placuta de la Bornpretty .Foarte draguta manichiura

    ReplyDelete
  2. Nu am comandat inca de la ei, imi place ce ai ales, sa te bucuri de ele <3

    ReplyDelete
  3. Le vreau pe toate... toate produsele comandate de tine sunt pe placul meu.

    Nu am auzit de ei deci nu am dat nicio comanda pe siteul lor.

    Mereu sunt in cautare de siteuri noi de cosmetice asa ca o sa l salvez si pe acesta la bookmarks.

    ReplyDelete
  4. interesante, tare interesante produse, nici nu le stiam pana acum!

    ReplyDelete
  5. Este prima data cand aud de ei, dar imi place ce aflu.
    Rujul lichid albastru mi-a atras atentia. Chiar...unde/cand il vei folosi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii cum e, daca nu-l aveam stateam cu gandul la el. Recunosc, sunt hoarder cand e vorba de cosmetice.

      Delete
  6. pacat ca nu merge site-ul, chiar as fi vrut sa vad ce mai au, poate gaseam si eu ceva ok. cel putin la placute de unghii... greu ma mai scoti din ele!

    ReplyDelete
  7. Imi plac mult fotografiile, sunt foarte reusite. Sa te bucuri de ele, nu am incercat nici unul dintre aceste branduri.

    ReplyDelete
  8. Am si eu cateva suporturi de ruj din astea, super utile.

    ReplyDelete
  9. Ce fotografii grozave! Te felicit! Rujurile le vreau si eu!!!

    ReplyDelete
  10. Nu stiam de acest site, abia acum am aflat de el...dar imi plac produsele comandate

    ReplyDelete
  11. Arata atat de bine pozele incat mi-as cumpara si maine ceea ce ai pozat tu aici.

    ReplyDelete
  12. Imi plac produsele alese si in mod special organizatorul. As avea si eu nevoie de asa ceva

    ReplyDelete
  13. In afara de rujul albastru, vreau si eu! Mai ales placuta cu cafea!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤