📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 April 2017

Review: Crema de Noapte cu Acid Glicolic Bottega Verde


N
u știu dacă vă mai aduceți aminte de serul cu Acid Glicolic (găsiți review`ul aici), însă e cel mai bun produs din tot ce am comandat de pe Bottega Verde România până acum. Produsul acesta chiar a făcut minuni pentru mine, așa că m-am simțit motivată să încerc și altceva din aceeași gama și, până la urmă m-am decis pentru crema de noapte.

Până pe 4 Mai aveți și un cod de reducere de 10% pe care îl puteți folosi pe Bottega Verde RELAXARE-10, sau puteți folosi codul KAI tot pentru 10% reducere, dacă ratați această ofertă. În plus, aveți și reduceri de până la 58%- cadou de 1 Mai.
Nu uitați că la fiecare comandă, beneficiați de un produs gratuit. Eu am primit gelul de duș cu extract de orez Venere- care miroase incredibil. Neapărat trebuie să-l încercați! Nu sunt des impresionată de un gel de duș, dar acesta este foarte parfumat.

Crema de noapte cu Acid Glicolic

Are un parfum ușor citric, însă este extrem de subtil.
Are 50 de ml, o textura foarte lejeră, se absoarbe repede și plăcut în piele, fără să fie necesar un masaj prelungit.
Deși nu are același efect spectacular ca și serul, efectele sunt similare. Veți observa o diminuare a ridurilor, chiar după prima utilizare, dar o diminuare, deși notabilă, cu siguranță, prin comparație, serul practic le ”șterge”.
Însă, comparativ cu serul, efectele sunt de durată, chiar dacă rezultatele sunt un pic mai slabe. Eu aș conclude cu ideea că serul și crema ar avea rezultate excelente folosite împreună. Pentru ridurile profunde- recomand serul, pentru rezultate de durată, ați putea continua cu crema.

Același efect de ”iluminare” am observat-o și la cremă.
În plus, conferă tonifiere, energizare și curățare, inclusiv a punctelor negre.
Mi se pare o cremă ușor de folosit, textura sa și felul rapid în care se absoarbe, fără să lase o senzație grasă sau de ten încărcat, o face ideală pentru tenul mixt și mai ales pentru o cremă pe care o folosești pe timpul nopții.

Nu uitați dacă dați o comandă, să alegeți gelul de duș cu orez- e superb, nu aveți cum să regretați alegerea!

Link-urile produselor:






















Please follow me :



Vote my Looks:

17 comments:

  1. Pe asta n-am incercat-o, merci pentru review :)

    ReplyDelete
  2. Din pacate, oricat mi-as dori, nu pot tolera cremele de fata pentru ca ma irit rapid, insa gelurile de dus sunt preferatele mele. Multumesc pentru recomandare.

    ReplyDelete
  3. chiar ma intereseaza serul acela, acum am facut comanda si e in asteptare, poate data viitoare!

    ReplyDelete
  4. Nu am mai incercat noutati de la bottega de curand,dar mai am cateva geluri de dus sa.mi tina conpanie

    ReplyDelete
  5. Am folosit geluri de dus de la Bottega Verde si mi-au placut.

    ReplyDelete
  6. As vrea si eu o Crema de noapte cu Acid Glicolic

    ReplyDelete
  7. O crema de noapte buna nu ar trebui sa lipseasca de pe masuta de toaleta a unei femei!

    ReplyDelete
  8. Nu am incercat crema cu acid glicolic, dar in schimb am folosit gelul tip masca din aceeasi gama. Imi placea aroma fructata si faptul ca era destul de eficient. Am vazut poza cremei si pe Instagram si chiar mi-a placut. Pe langa faptul ca modul de prezentare al produselor este mereu flawless - perfect, produsele prezentate sunt mereu atragatoare! Si eu obisnuiesc sa comand de la Bottega Verde, iar gelurile de dus si cremele de maini sunt preferatele mele <3

    ReplyDelete
  9. Pozele sunt minunate, produsele la fel, un adevarat rasfat asa ca nu pot decat sa ma bucur cand aflu despre un produs nou de la Bottega Verde.

    ReplyDelete
  10. Pe mine m-ai pierdut in peisaj, pozele sunt dementiale si le-am admirat minute bune :) Aaaa... da si produsele de la BottegaVerde sunt foarte bune, ca m-am luat cu pozele si uitam de produse :)

    ReplyDelete
  11. Creme de fata de la ei nu am incercat inca, dar sper sa o fac anul acesta!

    ReplyDelete
  12. Dupa cate stiu eu acest acid glicolic este un produs natural rezultat din prelucrarea trestiei de zahar si este folosit pentru tratamente anti-acneice si anti-imbatranire. Este un acid care se foloseste ca exfoliant. Cred ca folosirea lui "topeste" celulele moarte si pregateste terenul pentru celelalte. Ramane sa-mi spui tu care crezi ca-i rolul lui, ca eu decat m-am dat cu parerea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gasesti mai multe detalii despre acidul glicolic in prin review, al serului. Pe langa beneficiile enumerate de tine, ar mai fi cateva, insa acestea sunt cele principale. Cum eu nu am probleme cu acneea, nu am putut sa verific daca produsele de la Bottega Verde aduc si acest beneficiu, insa pentru celelalte, pot spune ca nu ramai dezamagit

      Delete
  13. Mi-am luat si eu acel ser cu acid glicolic pentru ca am auzit ca esti incantata de el si imi place. In plus folosesc si masca din aceasi gama. Voi incerca si crema pentru ca imi place aceasta gama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masca nu am incercat-o pentru ca nu sunt prea mare fan al mastilor exfoliante de acel gen. Chiar daca am auzit lucruri bune despre ea, nu ma grabesc sa o testez, pentru ca deja sunt multumita de crema de noapte si ser, asa ca nu ar fi ceva de care am neaparata nevoie

      Delete
  14. Îmi place Bottega verte!Super prezentarea ta,m-ai făcut curioasă!

    ReplyDelete
  15. Nu am folosit crema de noapte, dar gelul de dus e misto. Mi-a placut si mie.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤