๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 November 2012

Cum ne pregatim pentru iarna

Fashionqueen

Daca si voi obisnuiti sa va "innoiti" pentru Sarbatorile de Iarna, atunci ar trebui sa vizitati magazinul online FashionQueen, care va pune la dispozitie o gama larga de noutati pentru sezonul rece. Aici puteti gasi incaltaminte incepand cu 195 lei, paltoane si geci de iarna incepand de la 129 lei si o selectie vasta de bluzite si rochite de iarna. De asemenea, ofera livrare gratuita prin Posta Romana in termen de 3-5 zile lucratoare. Colajele realizate de mine cuprind articole exclusiv de pe site`ul FashionQueen, incluzand posetele, incaltamintea, dar si bijuteriile. Mai multe informatii despre produsele alese de mine le gasiti in link`urile de sub colaje, pe care le puteti accesa cu un simplu click. Ceea ce imi place cel mai mult la produsele FashionQueen e faptul ca nu sunt atat "fashion victim", cat instaureaza propriul trend. Un exemplu sunt cizmele cu fundite, un model original, pe care sigur nu l-ati mai vazut pe nicaieri (eu le-am ales pe cele albastre). Chiar si tinutele sport au un aer de eleganta si distinctie, extrem de feminine. In plus, e foarte usor sa iti accesorizezi tinutele cu produse tot pe site, pentru ca au avut grija sa pastreze aceleasi palete de culori pentru toate produsele, in felul acesta facand alegerea mai usoara.
 FAshionQeen 2


FAshionQeen3

FAshionQeen4
Sper sa va placa sugestiile mele si astept sa-mi lasati comentarii cu ce v-a placut mai mult din articolele sugerate de mine. Ramaneti pe aproape, pentru ca deseara o sa aveti parte si de o surpriza FashionQueen!
Please follow me :


Vote my Looks: