📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 January 2013

Spune adio acneei!

O intamplare nefericita m-a facut sa descoper o crema incredibila. Dar cum se spune, totul e bine cand se termina cu bine! Sa va povestesc ce mi s-a intamplat.
Va spuneam pe facebook ca am primit spre testare setul pentru ten cu tendinta acneica La Roche-Posay, despre care nu prea stiu ce parere sa-mi fac, decat ca il suspectez pentru rezultatul ulterior.
Adevarul e ca nu stiu ce s-a intamplat, dar am folosit gelul Spumant de 2 ori si crema tratament o data, in ciuda faptului ca mi s-a parut ca au un miros ciudat (mie mi-a amintit de spray`urile pentru insecte, dar evident, m-am gandit ca e doar in mintea mea acest aspect).
Cert e ca la 20 minute dupa ce le-am aplicat, m-am trezit cu o reactie alergica (cel putin asa cred), pur si simplu mi-au aparut pe frunte si obraji niste cosulete mici, dar extrem de multe. Evident am incetat sa mai folosesc orice produs cosmetic sau machiaj cateva zile, incercand doar cateva produse astingente, dar "alergia" persista si chiar incepusem sa-mi fac probeleme ca o sa raman cu semne.
Nu sunt singura ca acestea au fost produsele care mi-au declansat reactia (sau poate sunt eu alergica la vreun ingredient). Am ramas cu banuiala aceasta datorita mirosului suspect al celor doua produse. Chiar sunt curioasa daca  a mai patit cineva asa, sau pur si simplu am avut eu ghinion.
In orice caz, vazand ca "alergia" nu dispare dupa cateva zile, am zis sa incerc o crema Yves Rocher pe care o primisem in urma participarii la un concurs pe blogul Anei, fiind indicata pentru tenul mixt si gras: Crema anti-imperfectiuni pentru inchiderea porilor. Si chiar aceasta crema mi-a salvat tenul. Imediat de la prima utilizare am simtit cum imi usuca "alergia", dar fara sa usuce tenul. Asa cum v-am zis, alergia (care se prezenta ca niste cosuri mici) era si pe obraji, totusi, crema a hidratat zonele sensibile si a matifiat zona T. In doua zile tenul meu e perfect curat. Dupa doar 2 utilizari. Mi s-a parut incredibil! Si am de gand sa continui sa o folosesc si pe viitor, chiar daca am scapat de problema alergiei.
Asa ca, daca aveti probleme cu tenul, fie ca e mixt si doriti sa scapati de luciul excesiv in zona T, dar fara sa va deshidratati zonele mai sensibile, e o alegere fericita. Daca aveti tenul acneic, va garantez ca o sa scapati  in doar 2 zile.

Crema are un aspect verzui si un miros neobisnuit. Nu va lasati inselate de aceste aspecte! Crema aceasta chiar e incredibil de eficienta. O gasiti la pretul de 49 Ron, poate vi se pare putin cam mult, dar si daca pretul ar fi fost dublu, tot s-ar fi meritat. E indicata si pentru zi si de noapte. Eu am folosit-o ca si crema de noapte, pentru ca  mi se pare ca pe timpul noptii orice crema actioneaza mai eficient.
Are o cantitate de 50 ml, iar eu o folosesc deja de o saptamana si abia se cunoaste. Se simte foarte placut pe fata, pentru ca efectiv normalizeaza tenul: hidrateaza  dar si matifiaza. O sa observati si o imbunatatire la nivelulul punctelor negre, dar si inchide porii, daca aveti aceasta problema.
In plus, chiar daca nu aveti problemele specifice tenului mixt/gras, nu ar strica sa o aveti la indemana pentru cazul nefericit in care patiti ca mine si va alegeti cu vreo alergie.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤