๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

06 March 2013

My Dream House

Doua lucruri mi-am dorit mult, dar mult de tot, in copilarie: ghiozdanel roz cu Sailor Moon si o camera la mansarda. Ambele nerealizabile prin 1990 toamna, cand locuiam la bloc, iar singurele ghiozdane din comert erau maro; simple; urate.
Astazi, corect, e putin cam tarziu pentru ghiozdanele roz, totusi timpul potrivit pentru a ma aseza la casa mea, casa mea de vis. Stiti la ce ma refer, cu spatii imense, cu ferestre mari si luminoase, terasa plina cu flori si desigur, mansarda. Iar mansarda va  fi locul potrivit pentru camera viitoarei mele fiice. Sau fiu.

Si cum am avut atata timp sa planific aceasta camera, harta mentala e destul de exacta. In primul rand, patul trebuie sa fie aproape de fereastra. Un patut mic si dragalas, roz (pentru fetite), obligatoriu turquoise (pentru baiat). Ferestrele de mansarda trebuie sa fie mari, luminoase, cu draperii asortate. Peisajul e complet cu un covoras pufos asortat cu draperiile si desigur, un mic birou pentru copii.
In ceea ce priveste ferestrele, eu m-am orientat spre ferestre Velux, cu articulatie mediana. Care arata asa:
Sau, si mai interesant (cu siguranta mai interesant pentru copii decat pentru noi), pot opta tot pentru ferestre Velux, dar cu actionare electrica, care sunt controlate cu telecomanda. La actionarea telecomenzii motorul electric deschide ลŸi รฎnchide fereastra sau clapeta de ventilare, actioneaza rulourile interioare sau roletele exterioare oferind astfel un grad sporit de confort . Si partea cea buna urmeaza acum: este dotata cu sensor de ploaie astfel incat la primele picaturi , fereastra se va inchide singura .
 Si cand ma gandesc la aceasta varianta, deja iau in calcul serios, o camera de baiat. Care o sa arate cam asa:
Cum arata casa voastra de vis?
..................................................................
Daca v-a placut acest articol, nu ezitati sa imi lasati un comentariu, like sau share, iar daca aveti  intrebari puteลฃi folosi de asemenea casuลฃa de comentarii sau adresa de email dumitru9catalina@yahoo.com 
Nu uitati sa va abonaลฃi la Newsletter (gasiลฃi cรฃsuลฃa de abonare รฎn coloana din dreapta)
Ma puteti urmari si pe:
Facebook –http://www.facebook.com/KaiyoAino
Twitter – https://twitter.com/Kaiyoaino
Pinterest – http://pinterest.com/kaiyoaino/
Nu uitati ca puteti folosi codul de reducere "KaiyoAino", pe Pinky Paradise 
pentru a primi cutiuta pentru lentile gratuita la orice comanda + premii surpriza