๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 March 2013

Review Delly Savon

Va mai amintiti concursul Delly Savon, cand va spuneam cat de dragute si aromate sunt cosmeticele din magazinul online?
De data aceasta, va povestesc despre doua produse anume, pe care le-am testat in ultimele zile: Untul de corp cu Flori de Tiare si Sapunul Natural cu fulgi de ovaz si flori de lavanda.


Despre untul de corp va pot spune ca a fost dragoste la prima aplicare. Defapt, as putea spune ca mi-a placut de cand i-am desfacut capacelul si am simtit aroma deosebita de Flori de Tiare. Daca pana acum aroma mea preferata era iasomia, va spun ca aroma florilor de Tiare e chiar mai placuta de atat. 
Untul are o consistenta destul de solida, cu mult mai solida decat a unturilor obisnuite (care au mai mult consistenta unei creme).
Dar acest aspect e inselator. In contactul cu pielea, efectiv se topeste, se absoarbe imediat, nu e uleios, e ultra-hidratant si mai ales...parfumat!
Deci o sa va topiti dupa acest parfum, care si persista pe piele vreme indelungata. Eu l-am folosit si in locul cremei de maini, doar ca sa simt parfumul acela toata ziua.
Si oricat m-am chinuit nu am gasit nici un aspect care sa nu-mi convina la acest unt de corp. E pur si simplu perfect!
Sapunul are un parfum divin, intens, rezistent. Daca iubiti mirosul de lavanda o sa regasiti in acest sapun aroma autentica de flori de lavanda. Trebuie sa va spun ca nu va pot da mai multe detalii despre acest sapun, pentru ca pur si simplu nu m-am indurat sa-l folosesc.
Va amintiti cum pe vremuri, cand nu existau odorizante de haine, tineam sapunurile intre haine, in dulap, pentru a le inmiresma? Ei bine, exact asa am facut si acum cu acest sapun, al carui parfum natural mi-a cuprins intreg dulapul.
Daca ma voi indura sa-l folosesc, voi reveni cu update`uri despre el. In incheiere, va invit sa vizitati magazinul Delly Savon sa vedeti atat produsele prezentate de mine, cat si altele, din celelalte categorii.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤