📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 March 2013

Sfaturi pentru angajatii de birou

Una dintre cele mai mari probleme de care se plang toti corporatistii si orice angajat care lucreaza intr-un birou si trebuie sa stea foarte mult in fata calculatorului, pe scaun, este durerea de spate. Lipsa de miscare si pastrarea aceleasi pozitii cateva ore la rand, mai ales daca aceasta pozitie nu este una corecta, pot duce la probleme de sanatate destul de serioase. Am descoperit intamplator de curand ‘mobila birou’ – acest magazin online, ca si altele, ofera o gama foarte variata de produse de mobilier din foarte multe categorii. Asa ca m-am gandit ca e de recomandat, daca va aflati in situatia descrisa mai sus, sa aruncati un ochi si pe scaune online.

Ca multi altii dintre noi, si eu petrec foarte mult timp stand jos si, desi pe moment mi se pare foarte bine, ma trezesc de foarte multe ori ca fac intinderi musculare la cele mai mici miscari sau ca, dupa cum se zice popular, mi se taie mijlocul. Asa ca, pe langa achizitionarea unui scaun ergonomic, foarte bun si sanatos, m-am apucat mai intai de exercitii fizice acasa. Cum nu am reusit sa ma tin de ele, m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa-mi dau un impuls si mi-am facut abonament la sala. Pe un an. Asa stiu ca o sa simt obligatia sa merg chiar si atunci cand nu ma simt in stare.
Unul dintre cele mai bune sfaturi pe care ti le poate da cineva este sa iti faci o dieta sanatoasa si sa faci miscare. Dar asta nu doar pentru ca ai perioade in care te simti mai rau si iti este indicat. Ar trebuie sa devina o rutina, sa ne intre in sange, la fel ca bautul apei. Sanatatea este ceva foarte fragil si putem macar sa avem putina grija de ea, pentru ca in momentul in care o pierdem, de multe ori poate fi irecuperabil. Asa ca, daca in timpul saptamanii aveti o viata anosta si comoda, incercati sa supliniti printr-o alimentatie sanatoasa si prin mersul la sala. O sa-mi multumiti mai tarziu. Sau puteti incepe de acum.