📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 April 2013

Inlove with shopping

Nu mi-a placut niciodata prea mult shoppingul, orele in sir pierdute prin magazine si nici sa probez zeci de haine pana gasesc pe cea "potrivita". Adevarul e ca in materie de haine, la mine functioneaza  principiul "dragostei la prima vedere". Daca imi place ceva, il cumpar!
Asa ca magazinele online, reprezinta cea mai buna solutie pentru mine si, in general, pentru femeia moderna: timp redus-efort redus.

In sfarsit, shoppingul nu mai e un proces obositor, in cateva minute imi aleg ceea ce imi doresc si in cateva zile le primesc direct la usa. Ce poate fi mai placut de atat?
Singurul efort pe care il fac e un simplu exercitiu de imaginatie: cu ce doresc sa imi imbogatesc garderoba?
Iar pentru primavara lui 2013, combinatia casual bluze si topuri si colanti/skinny jeans ramane o alegere fericita. Iar modele de colanti online gasim in cele mai elegante, vesele si inedite modele.
erry
Recunosc ca moda colantilor imi e foarte draga, pentru simplu fapt ca tinutele sunt confortabile, elegante si feminine in acelasi timp si te ajuta sa ascunzi cateva defecte.
Un colant bun poate modela foarte placut piciorul, iar un top de efect atrage atentia asupra partii superioare a corpului, echilibrand o silueta cu solduri mai mari. 
In toptul preferintelor mele raman modelele de colanti de piele si combinatiile de piele si diverse materiale si accesorii, asortate cu bluze elegante. Poti obtine usor un look  bohem-relaxat, sexy sau chiar elegant.
Vorbind despre eleganta, din garderoba de primavara nu pot lipsi rochii de seara feminine, moderne, perfecte si pentru o "business woman" dar si pentru o diva eleganta.
Pentru ca da, eu cred cu tarie ca o rochie are puterea de transforma o "Cenusareasa" intr-o veritabila printesa...

 

 Iar daca doriti sfatul meu, rochia perfecta are aceleasi trasaturi ca si femeia perfecta: simpla, eleganta, moderna sau conservatoare, dar cu acel detaliu care o face unica.
Exact stilul oferit de Magazinul online ERRY.ro, unul dintre preferatele mele, caracterizandu-se prin profesionalism si seriozitate, dar si prin calitatea desavarsita a hainelor comercializate, toate sub semnatura Erry Store Germania. Fiecare produs are o descriere detaliata si poze explicite, fiind foarte usor pentru noi sa ne alegem produsele preferate.
Iar cu preturile atractive, serviciile ireprosabile si modelele special create pentru o femeie de neuitat,  Erry.ro Tomorrow's fashion Store o sa va transforme in cliente fidele!