πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

09 April 2013

Soft Apricot Outfits

Coletul de pe SheInside mi-a ajuns in sfarsit si m-am decis sa va prezint doua tinute, una de zi si una de seara, folosind acelasi sacou. Cu aceasta ocazie va arat si noua mea nuanta de par, un blond cenusiu inchis (care e defapt un saten mai diferit).
Iar rochita de dantela o gasiti aici. Ambele mi s-au parut calitative, bine croite si placute. Daca la inceput legat de sacou aveam indoieli, pana la urma am ajuns sa-l iubesc cel mai mult, materialul fiind ca si matasea. Si in plus, chiar daca nu e o culoare primavaratica, eu am devenit putin obsedata de aceste nuante de crem, de la cele mai inchise, pana la cele spre alb.
O sa incep cu tinuta de seara/club:




 Si tinuta de zi:

 

 


Pants: TooSexyStore

Voua ce va place de pe SheInside? Lasati-mi numele sau link`ul produsului preferat!
Please follow me :


Vote my Looks: