📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 June 2013

Jurnal de Beauty

Ce am mai primit, cumparat sau testat in ultima vreme:
In primul rand am primit de la Cosmetice.co un mic premiu care mi-a placut la nebunie:



Ei bine, adorabilul parfumel de la Calvin Klein are 15 ml, numai bun de luat in posetuta! A fost o surpriza asa frumoasa si le multumesc celor de la Cosmetice.co!

Apoi am testat fondul de ten Toleriane, despre care nu pot sa afirm decat ca in statusul acela de facebook "It`s complicated"!
De ce spun ca e complicat? Pentru ca am o relatie love-hate cu acest fond de ten. Iata ce mi-a placut si ce nu mi-a placut:
NU mi-a placut:
  • E conceput pentru tenul mixt, dar totusi evidentiaza prea mult zonele uscate. Iar vara, cum ne bronzam si ne ni se mai curata pielea, acest fond de ten nu se descurca prea bine cu acest aspect, strangandu-se in orice zona mai afectata.
  • Nu poate fi folosit cu primer sau crema, pentru nu se mai absoarbe in piele uniform. Totusi, fiind conceput ca un fond de ten ne-iritant, nici nu recomand sa incercati un primer sau o crema care poate irita pielea si strica toata treaba pe care o face fondul de ten.
  • Se aplica ca si o crema, nu e fluid, are o textura usor pudrata, se absoarbe destul de greu in ten, de aceea e nevoie sa faceti un usor masaj cand il aplicati. Pe mine nu m-a deranjat prea tare acest aspect, dar unele persoane pot considera ca fiind un punct in minus, faptul ca nu se absoarbe imediat.
  • Nu e rezistent la transfer. Poate e doar parerea mea, dar in general, fondurile de ten pentru tenul gras/mixt, sunt si rezistente la transfer. Acesta se simte ca si polenul de pe flori sau aripile fluturilor. O senzatie placuta, desigur, dar nu as indrazi sa port o esarfa sau o camasa cu guler.
  • Desi e pentru tenul mixt/gras, totusi matefierea nu e de durata, as spune eu, maxim 3-5 ore.
Ce mi-a placut:
  • Se adapteaza perfect nuantei naturale a tenului. Nu stiu cat se observa in poza de mai sus, dar desi pare mai inchis ca nuanta decat pielea, imediat se adapteaza si devine de neobservat. In plus, uniformizeaza perfect diferentele de nuante ale tenului, desi nu are in sine o putere extrem de mare de acoperire, eu spun ca isi face foarte bine treaba.
  • Da un aspect satinat, catifelat tenului. Acest aspect se observa la fel de bine la lumina naturala dar si la lumina artificiala, chiar si in poze. Acest aspect mi-a placut tare mult. Nu se observa absolut deloc ca ai fond de ten pe fata. E pur si simplu natural, confera si putin "Glow" dar nu un aspect gras. Din pacate, aspectul gras/lucios, se instaureaza dupa cateva ore, cum va ziceam 3-5 ore.
  • Ca si iritabilitate nu am observat ceva notabil. Eu am tenul usor sensibil, dar nu am simtit nici o imbunatatire extraordinara. E adevarat ca nu te irita si nu-ti simti tenul incarcat. Dar nu e extrem de "confortabil" pentru ten, cel putin nu la modul "waw". Totusi, e non-iritant, ceea ce ramane un plus.
  • E excelent ca si anticearcan (nu o fi din proprietatile lui oficiale, dar face minuni aplicat direct pe cearcane, in locul corectorului). Nu e oricum compatibil cu corectorul, asa ca...
La final, trebuie sa va spun ca desi am observat toate aceste neajunsuri ale lui, l-am folosit cu fidelitate in ultima vreme. Aspectul acela satinat imi place atat de mult, incat sunt dispusa sa-i iert toate celelalte puncte in minus. Nu stiu daca sa vi-l recomand sau nu. Daca totusi vi l-ati cumparat si nu va impacati cu el, (am vazut ca sunt persoane care nu se impaca prea bine cu el), eu i-am descoperit o proprietate super: e excelent pe post de primer pentru ochi. Serios, il aplicati pe pleoape, lasati 2 secunde si dupa continuati cu machiajul obisnuit. Isi face treaba ciudat de bine, chiar daca e fond de ten si chiar daca nu prea e el compatibil cu nici un primer, baza, crema, in general. Asa ca daca nu va place, ii puteti gasi aceasta utilizare placuta.

Mi-am mai cumparat cateva balsamuri de buze care nu prea mi-au placut.
Din gama Pure Nature, Oriflame, acesta mi s-a parut cel mai aiurea. Are o aroma care mi s-a parut toxica si se simte ciudat si iritant pe buze. Miroase frumos, ca si crema, parfum, sau altceva, dar nu un produs care ajunge pe buze. Aroma nu are oricum legatura cu merele sau cu scortisoara. In plus nu prea hidrateaza, seamana mai mult a gloss mai solid, decat a balsam, ca si textura.
Tot de la Oriflame, balsamul Pure Nature Acai Berry&Pomegranate, are o aroma oarecum neplacuta, aproape toxica pe buze, de parfum. Din nou, nici o legatura cu aromele fructate. Miroase ca si gelul de dus si crema din aceeasi gama-pe buze, aroma aceasta se simte insa foarte aiurea. Totusi e usor colorant si hidratant, chiar cremos. Dar cu siguranta nu-l voi mai cumpara, pentru ca, la un balsam de buze bun, pe langa hidratare, ma astept si la o aroma placuta.
Pentru ca nu am avut noroc cu balsamurile de la Oriflame (desi il am pe cel Lip Spa Therapy care e bun si-mi place), m-am orientat spre unul Nivea pe care nu-l avusesem pana acum, dar l-am achizitionat cu incredere, pentru ca cele de la Nivea mi-au placut mereu.
E cel Vitamin Shake Acai&Wild Apple, care arata super bine, hidrateaza bine, dar gustul lui usor acrisor nu mi-a placut deloc.
Pentru ca mi-a placut tare mult aspectul lui, am incercat sa-mi fac singura un balsam de buze asemanator, cu o aroma mai placuta. Retete pentru balsamuri foarte bune gasiti pe Elementar. Cum aveam deja cumparate o gramada de unturi si uleiuri dar si cateva arome superbe, am incercat sa-mi fac cateva balsamuri care sa-mi fie pe plac. Am inceput cu acesta:
Incercand desigur sa imit aspectul celui de la Nivea, dar nu prea mi-a iesit...
Apoi m-a apucat creativitatea si am facut mai multe sortimente si mai multe nuante, majoritatea foarte reusite:



 Ulterior le-am ambalat frumos:

Si mi-am facut si un stick pentru ochi, din uleiuri si unturi hranitoare (shea, cocos, ulei de argan, etc).

Desi nu sunt un client fidel Avon, am incercat cateva produse care mi-au placut. Unul dintre ele e primerul de la Avon, care ar fi cam la fel de bun ca si cel de la Elf, asa ca, daca va impacati cu cel de la Elf, o sa intelegeti bine si cu cel de la Avon,  cu diferenta ca acesta din urma mi se pare o cantitate mai mare.
Tot de la Avon am descoperit si gelul pentru extragerea punctelor negre.
Mi s-a parut foarte eficient, la fel de eficient ca si benzile pentru puncte negre, poate chiar mai eficient; rezultatele fiind vizibile de la prima utilizare. Ca si puncte forte mi se pare mai economic decat benzile, avand o cantitate de 30 ml, dar si faptul ca nu esti restrictionat de dimensiunea si forma benzilor, ci poti aplica si pe nas, barbie si frunte, in functie de necesitati.
Ca si dezavantaj, as mentiona faptul ca trebuie sa astepti 20 de minute ca gelul sa se intareasca, pentru a-l "dezlipi". Iar daca nu-i lasi timp suficient de actiune si nu se solidifica, nu isi face treaba.  In plus, usuca destul de tare zonele respective, efect care desigur ca poate fi atenuat prin aplicarea imediata a unei creme hidratante. Dar cred ca unele persoane pot fi deranjate de aceste aspecte. Eu ma impac bine cu el si cu siguranta o sa-l cumpar din nou. La promotie, ajunge destul de ieftin, in jur de 13Ron, iar pretul intreg e in jur de 30 Ron.

Totusi e un produs nou si merita cel putin incercat, daca aveti probleme cu punctele negre.

In rest, pot spune ca am recumparat corectorul Kiko care mi s-a parut mereu extraordinar pentru cearcane:
Despre el am scris aici.
Mi-am cumparat si fondul de ten So Matte Perfect Stay de la Miss Sporty, dar nu am fost asa de incantata de el.
Mi se pare ca fata de fostul So Matte (cel in tubulet) nu are nici o imbunatatire, in plus nuantele acestea nu prea mi se potrivesc, cea mai deschisa fiind cam deschisa, iar urmatoarea prea inchisa. E totusi rezistent la transfer, da un aspect mat, dar nu are o putere de acoperire prea mare. Eu totusi cred ca prefer vechea varianta (care inca se comercializeaza), care e si mult mai ieftina. Nu prea l-am folosit pentru ca nu se potriveste asa de bine nuanta si nu arata asa de natural, in consecinta. Per total, nu e rau, pur si simplu mi se pare ca fostul So Matte e mai bun.

Era sa uit de blush-ul de la Oriflame (defapt, chiar am uitat, pentru ca nu i-am facut poze), asa ca va pun poza de pe site:
Eu am nuanta soft peach si mi-a placut; nu as spune ca e noul meu favorit, dar are punctele lui forte. De exemplu imi place ca e fluid. Il aplic ca pe o crema lejera, se absoarbe imediat si perfect si e compatibil cu fondul de ten, baza de machiaj sau B.B.Cream-ul. In plus, e foarte usor pigmentat, astfel incat, defapt, doar imbujoreaza putin, foarte-foarte natural. Deci bile albe pentru usurinta cu care se aplica si se absoarbe dar si pentru naturalete. E practic imposibil sa aplici prea mult. Nuanta mea, soft peach nu e spre roz, ci un fel de "piersiciu" deschis, arata foarte bine si se potriveste tipului meu de ten. E si usor iluminator, dar foarte usor, asa cum spuneam rezultatul e unul natural si discret. Poate fi folosit si de persoanele mai putin experimentate cu machiajul, fara pensula de fard, aplicand direct cu degetele si in continuare aspectul e unul foarte bun. Ce nu-mi place e ca nu e rezistent la transfer (dar se absoarbe bine si nu pateaza hainele), dar cu timpul "dispare" si mie mi se pare ca ramane un pic lipicios pana se absoarbe complet. Iar pretul lui de 28 Ron (il gasiti mai ieftin la reducere) mi se pare cam mare pentru cantiatea vs calitatea. Nu stiu daca l-as mai recumpara, dar momentan il folosesc cu placere in machiajul natural de zi.

Ramane sa va povestesc pe indelete despre cosmeticele primite de la KKCenter, pe care le-am adorat dar nu reusesc sa fac poze cat mai clare si despre cosmeticele primite de la Gosh, care iar mi-au placut foarte mult, dar vreau sa le testez mai mult timp inainte sa-mi formez o parere finala.

Voi ce cosmetice ati mai incercat in ultima vreme?

4 comments:

  1. Hmmm...cred ca mi-ar placea sa incerc gelul pentru extragerea punctelor negre de la Avon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca nu ma insel, inca e la oferta in catalogul curent.

      Delete
  2. Ce tare ca ti-ai preparat singura balsamurile:D Arat asa de bine:D Le-as incerca si eu!:) Probabil ca sunt mult mai eficiente decat cele din comert.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia, ti le faci in functie de nevoile tale. Daca vrei mai multa hidratare, optezi pentru untul de Shea, daca vrei mai mult luciu, poti opta pentru un ulei(daca nu ai altceva, cel de masline e super). Sunt ingrediente pe care le gasesti in orice plafar iar pentru un balsam de buze chiar vei consuma putin. E putin mai greu sa gasesti aromele (uleiuri esentiale) in plafare, eu am reusit sa gasesc doar pe cel de portocale dulci si de lamaie, restul le-am comandat de pe Elemental (sunt mult mai multe arome si mai exotice). Dintr-o sticluta mica de aroma folosesti jumatate de an, fara grija. Se merita si financiar, plus ca poti amesteca cu rujul preferat dandu-i astfel si culoarea preferate. Chiar nu e greu!

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤