📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 July 2013

Ingrijirea tenului de fiecare seara

Din punctul meu de vedere e estential sa ne demachiem seara de seara. Eu am reusit sa-mi formez acest obicei, instaurand chiar un mic ritual pe care il execut in fiecare seara, fara gres.

Pasul 1: Demachiantul. Eu folosesc un demachiant special pentru ochi, de la Yves Rocher. Pentru restul fetei folosesc un demachiant bio, cu o textura usoara. Desi evit mereu sa folosesc rimeluri waterproof pentru ca se  demachiaza mai greu, totusi am ales sa folosesc un demachiant special pentru zona ochilor care sa fie bland si neiritant. Din punctul acesta de vedere demachiantul Yves Rocher e clar preferatul meu, deja sunt la a treia sticluta si nu cred ca o sa-l inlocuiesc prea recent.
Pasul 2: Tonicul. Clear Skin de la Avon a fost o descoperire relativ recenta. Imi place pentru ca are 20% aha si in plus costa si foarte putin. Eu am tenul mixt/gras si deci nu as putea sa sar peste acest pas.
Pasul 3: Crema. Multe persoane folosesc creme hidratante pe timpul noptii. Eu in schimb optez in general fie pentru o crema bio de aragan cu iasomie, fie aceasta creme exceptional de eficienta tot de le Yves Rocher. Iar daca aveti probleme cu acneea, aceasta crema chiar face minuni peste noapte.
Pasul 4: Zona ochilor. In ultima vreme am renuntat la cremele pentru zona ochilor in favoarea binecunoscutului Roll-on de la Garnier.
Pasul 5: Buzele. Indiferent de sezon, mi se intampla sa imi simt des buzele uscate, asa ca din ritualul meu de seara nu poate lipsi balsamul de buze.
Tot recent mi-am recumparat cateva masti din gama Planet Spa, pe care le aplic macar la doua zile. Avatanjul lor e ca dureaza daor 5 minute pentru a actiona, asa ca nu imi vine dificil sa le folosesc seara, indiferent cat sunt de obosita.
Majoritatea produselor care au intrat in rutina mea de fiecare seara, sunt ultra-accesibile ca pret si, cel putin pentru mine, eficiente.
Voi ati reusti sa va creati disciplina de a va ingriji tenul in fiecare seara? Ce parere aveti, e un obicei care ajuta?

 P.S. Nu ratati oferta Romwe la colanti! Daca vreti sa vedeti colantii pe care i-am cumparat si parerea mea despre ei, dati click aici.
Oferta e valabila pana pe 24 iunie, doar pe link`ul de mai jos:

Make your print come true!  Here are so many new print leggings, like tigerstrips etc.
Go to find your right one:

2 comments:

  1. Si eu trebui sa am mare grija de tenul meu,il am uscat-sensibil si cam greu gasesc produse sa-i priasca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucica, cred ca tie ti-ar merge bine o crema naturala, cum e cea iasomie si ulei de argan, care hidrateaza foarte bine, dar fara sa incarce tenul. Gasesti mai multe detalii si poze aici, ca sa iti faci o parere: http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/03/arganic-essentials.html

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤