📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 December 2013

Food& Sweets

In ultima vreme am incercat multe retete noi. Unele au iesit nemaipomenite, altele nu chiar atat de bine.
Iata cateva idei, din care va puteti inspira:
Reteta de prajitura Magura (putin adaptata de mine). Reteta originala o gasiti aici.



Cornuri cu ciocolata:
In sfarsit am reusit sa fac si supa cu galuste (chiar daca galustele au fost imense, au fost foarte gustoase):

Inca doua retete noi:  ciorba de bostan (nu mai mancasem&gatisem asa ceva niciodata) si paste cu brocoli si legume:
Din seria meniului traditional, snitele de pui cu pesmet, piure de cartofi si salata de varza cu morcovi:
O reteta care insa nu a iesit ce-mi doream, dar a fost totusi deosebit de gustoasa: placinta de carne cu ciuperci:
Apropo, nu am reusit deloc sa mai gasesc in comert foi de placinta (nu cele gen foietaj).

Si daca tot am incalcat dieta fara nici un scrupul, nu putea sa nu servesc si clasicii hamburgeri cu cartofi pai. N-o fi sanatos, dar e tare delicios! :-<

Din seria bauturilor calde, am descoperit ciocolata calda cu aroma de rom de la Joe. E super-gustoasa, chiar daca eu nu ma omor dupa ciocolata calda.
Si am reusit sa gasesc si ciocolata calda cu masrhsmalow, care sunt geniale, genul care se topesc in gura.
Si desigur am devenit dependenta de cerealele de la Viva:
Am descoperit si bombonelele acestea in Carrefour care costa cam 5 lei:

 Ati avut o saptamana dulce?

9 comments:

  1. Miam!looks really delcious.....
    I also love chocolates and sweets!

    ReplyDelete
  2. super ti-au iesit!
    si mie imi plac galustele imense, sa stii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am observat ca dupa unele reteta, asa se si fac. Recunosc ca mie mi-au iesit asa din greseala. Nu stiam cat de mari se vor face:D

      Delete
  3. yamiiiiiiiiiiii!! ce de bunatati <3
    a mai ramas ceva? :D mai ales din paste :)))
    bombonele din alea sunt si pe batz si mananca fiul meu de rupe :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu recunosc ca nu ma induram sa le mananc. Tare frumusele sunt! :X

      Delete
  4. Toate arată delicios. Supica de găluşte arată foarte bine, şi mama a făcut la începutul acestei săptămâni. Spune-mi te rog, unde ai găsit minunea de ciocolată caldă cu masrhsmalow? Doamne, cât de bine, delicios, fabulos arată! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mihaela, cicolata calda era la un set care continea ciocolata calda alba si neagra, marshmallow, biscuiti si fulgi de ciocolata. Din pacate nu le-am cumparat din tara. As fi chiar curioasa daca as gasi ceva asemanator de sarbatori si la noi.

      Delete
  5. Cel mai mult imi plac genul acesta de postari :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤