📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 March 2014

Spring Wishlist: Chic Trench

Ne saturasem cred cu totii de gecile voluminoase si hainutele cu blanita (oricat ar fi ele de dragute) si iata ca pana la urma a venit si vremea calda.
Cel mai important articol de imbracaminte, care nu trebuie sa ne lipseasca din dulap primavara este trenciul. Daca nu vi se pare o alegere suficient de eleganta sau credeti ca nu e pentru toate gusturile, haideti sa va arat cateva modele deosebit de frumoase, de la cele mai ieftine (si cele mai simple) pana la cele chic, elegante si dantelate. Iata selectia mea:
Finally the warm weather is here! And this spring there is an item that you shouldn`t miss out: the Chic Trench! I will show you the best items you can find, from simple and cheaper designs, to beautiful and even glamourous trenches. Here is my selection:

Cel mai des intalnit model este trenciul crem clasic. Il puteti gasi la preturi foarte bune.
The beige trench is a classical choice. Also, you can find very good prices. Only $29,99 Just click on the picture to find the product!

 
Dintre cele doua nuante clasice, pe care o preferati: negru sau crem?
Do you like it on black or apricot? This Hooded Thench is only $28,99!
Si un model nou, la un pret bun.
New arrival, only $40,99! 
 
Nu vreti negru sau crem? O optiune memorabila este  rosul. Ambele modele sunt la reduceri!
You can choose red. Both items are for sale!
 
Nuantele pastel sunt deosebite si o alegere superba cand e vine vorba de trenciuri.
Or you might like the candy cotton pink. Click on the photos to see the prices.
 
Eu nu pot ramane indiferenta la modelele cu dantela. Mi se par adorabile!
One of the cutes trenches are these ones: Lovely details and all lace <3
 
Va plac modelele vintage? Nu uitati sa dati click pe poze pentru mai multe detalii!
And a vintage touch... Just click on the photos to find out more!
Iata si modelele care imi plac cel mai mult:
But the ones I love most....
 
Cred ca pana acum ati observat ca am gasit toate aceste modele frumoase  pe TideStore. Eu va invit sa-l vizitati, pentru ca au multe hainute ieftine si reduceri bune!
Maybe you guessed it until now. All these great items can be found on TideStore. You should check it out, very beautiful and cheap items!
Please, don`t forget to tell me what is your favourite!
You can check out these links:
 


 Nu uitati de cele doua concursuri internationale:



Please follow me :

15 comments:

  1. Modelul crem cu acel cordon tip fundiţă e absolut superb! ♥

    ReplyDelete
  2. Sunt superbe , nici nu am vazut asa ceva si nu iti vine sa crezi ca sunt trenchuri

    ReplyDelete
  3. Imi plac primele trei si ultimele doua <3

    ReplyDelete
  4. ce dragute sunt toate <3 acesta http://www.tidestore.com/product/Handsome-Gentlewomanly-Slim-Korean-Outwear-New-Arrival-Trench-Coat-10793874.html imi place in mod special :)

    ReplyDelete
  5. Nici nu stiu care-mi place mai mult, toate sunt superbe <3

    ReplyDelete
  6. Beautiful selection and wishlist!

    ReplyDelete
  7. Cam toate arata bine! Cea imbulinata e preferata mea :D

    ReplyDelete
  8. Wow cate sunt frumoase, vreau si eu cateva :)

    ReplyDelete
  9. Ce minunatii <3
    Sunt superbe toate <3 ador cremul si rosul <3
    nu stiu daca as putea alege unul singur :D
    Cele doua alese de tine sunt fffffffffff frumi
    pupici

    ReplyDelete
  10. Din fericire a venit si caldura, urasc vremea rece!!
    Trench-ul este intr-adevar un item necesar in garderoba noastra.. din pacate nu am unul crem... dar am cateva in altfel de combinatii si din fericire si unul clasic, negru :)

    ReplyDelete
  11. Foarte frumoase toate! Cat as vrea sa-mi innoiesc garderoba!

    ReplyDelete
  12. Ce frumoasa sunt modelele prezentate! Nu stiu care dintre ele imi place mai mult,insa stiu ca fiecare dintre ele si-ar gasi un loc in garderoba mea; le-as purta in functie de ocazie, stare, conjunctura.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤