📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

13 November 2016

Răsfăț pentru vremea rece de la Perlier

Ro Only
Perlier e clar în topul preferatelor mele, de câțiva ani.
E o firma italienească, însă mi se pare mie sau nu, în Italia sunt mai scumpe decât la noi.

Dacă cremele de mâini nu mi s-au părut extraordinare din punct de vedere al aromelor, treaba e cu totul diferită când vorbim de produsele de îngrijire pentru corp.

Iar produsele din game florale sunt extrem de relaxante, mai ales în sezonul rece.

Spumant Flori de Portocale

Spumantele în general sunt foarte bune. Relativ scumpe, dar bune. Un căpăcel este suficient pentru a spuma întreaga cadă. Deci, deși costă ceva, te țin foarte mult.
Cel cu flori de portocală miroase divin, l-am terminat deja și abia aștept să încerc și alte arome.

Apa Parfumată de Frezie

În general nu agreez prea mult apele parfumate, pentru că mi se par prea intense. Cea de la Perlier însă, e suficient de discretă, de plăcută. Miroase destul de asemănător cu frezia, însă cumva îmi aduce aminte de parfumurile de la Victoria Secret.
Are 200 ml.

Cele două creme de corp erau la set cu geluri de duș din aceleași game, pe care le-am terminat așa de repede că nici nu am apucat să le fac poze. Miros discret și liniștitor, dar mirosul se păstrează.

Crema de corp Flori de Portocală

Are o consistență medie, nici foarte fluidă, nici groasă, însă hidratează exact ca un unt corp. Deși se absoarbe repede în piele, este extrem de hrănitoare, nu e nevoie să aplici prea des. Conține extract de ovăz.

Pentru persoanele cu pielea foarte uscată, ar fi excelente- ambele creme.

Are un parfum dulce și plăcut, relaxant și aromat.
Cantitate: 250 ml

Crema de corp Iris Blu

Spre deosebire de cea cu flori de portocală, cea de iris albastru pare și mai hidratantă. Ca și cremele de mâini, eu o textură unică, fluidă, dar în același timp foarte groasă și grasă. Însă nu lasă urme grase sau uleioase, ci se absoarbe complet foarte repede, chiar dacă nu ai pielea foarte uscată. Conține extract de avocado.
Aroma e o combinație între floral- iris și marin.
Cantitate: 250 ml

Produse Perlier puteți găsi pe eMag, nu pe acestea, dar sunt destul de multe. Dar serios, comparați prețurile de pe site-ul oficial Perlier și cele de pe eMag. De exemplu, o cremă de mâini e în jur de $20, iar pe eMag de la 13- 20 de lei. Nu-mi explic, dar vă recomand să profitați de prețuri!












Please follow me :



Vote my Looks:

26 comments:

  1. Mmmmm mirosul de portocală mă duce tot timpul cu gândul la iarnă și la Crăciun. Sigur o să caut produsele astea .multumesc de recomandare!

    ReplyDelete
  2. Nu am auzit de aceasta gama dar ma tenteaza aromele. Au si parfumuri?

    ReplyDelete
  3. Ce bine arata pozele si gama asta!!!

    ReplyDelete
  4. Pff...pozele astea arata delicios :)) de fiecare data cand vad ambalaje asa interesante cumpar! Cred ca stimuleaza ceva acolo la mine in creieras si automat se declanseaza nevoia de a fi a mea...

    ReplyDelete
  5. Nu cunosc aceasta firma. Arata tentant!

    ReplyDelete
  6. tinand cont de preturile de pe emag...zic eu ca ar merita incercate!

    ReplyDelete
  7. Spre rusinea mea pana acum nu am incercat niciun produs de la ei

    ReplyDelete
  8. Mi-a adus si mie Lacramioara(o prietena din Italia) cateva produse de la Perlier chiar miros bestial.

    ReplyDelete
  9. Aceeasi impresie o am si eu, adica in Italia sunt mai scumpe. Nu stiu poate tine de politica de marketing, dar tot ce cumpar aici in tara (cosmetice) mi se pare mai ieftin, sper sa fie aceeasi calitate a produselor.

    ReplyDelete
  10. Spre rusinea mea este pt prima data cand aud de brandul asta. Sunt curioasa de apa parfumata cu frezie.

    ReplyDelete
  11. Hmm , n am auzit de ei , dar dupa cum arata produsele , sunt sigura ca miros divin.

    ReplyDelete
  12. Nu stiu de acest brand, dar produsele arata bine, imi plac cosmeticele in ambalaje dragute.

    ReplyDelete
  13. Nu am auzit niciodata de aceasta firma. Nu stiu cum faci de descoperi aceste cosmetice minune. Am sa le incerc si eu pentru ca mi-ai starnit curiozitatea

    ReplyDelete
  14. Data viitoare cand vine nasa acasa ii spun sa-mi aduca si mie :)

    ReplyDelete
  15. Nu am auzit de ei, pozele sunt spectaculoase! Felicitari!!!

    ReplyDelete
  16. Am auzit de ei, dar nu le-am incercat! Totusi, aromele par a fi deosebite!

    ReplyDelete
  17. Nu am auzit pana acum de acest brand, dar arata superb in poze. Le-as incerca

    ReplyDelete
  18. Daca sunt frumos mirositoare nu conteaza celalalte beneficii daca le mai au sau nu ( pentru mine). Probabil nu voi ajunge prea curand sa le incerc datorita faptului ca nu imi place sa folosesc mai multe deodata sau sa incerc unele si sa le las, dar le am in vizor

    ReplyDelete
  19. nu le stiu dar suna bine! hmmm...spumant de flori de portocale...chiar as vrea!

    ReplyDelete
  20. Nu cunosc această firma, dar arată foarte bine produsele din poze și cred ca miros și foarte frumos. Merită încercate. :)

    ReplyDelete
  21. Mie imi plac mult produsele cu aroma de iris.

    ReplyDelete
  22. Nu am mai auzit de aceasta gama, dar mi-ai starnit curiozitatea, mai ales ca ador freziile <3

    ReplyDelete
  23. Nu le-am folosit ,dar portocala e pe departe preferată mea în acest sezon!

    ReplyDelete
  24. Nu am incercat nimic de la Perlier inca, desi le-am tot vazut in DM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar asa, am uitat ca am vazut multe produse Perlier in DM! Cam scumpe in DM, dar sunt destule si poate vor fi ceva reduceri de sarbatori....
      Mersi ca mi-ai adus aminte!💜

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤