📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 November 2016

Review: Ser pentru Lifting și Luminozitate Kallos

Ro Only
De la Kallos obișnuiesc să cumpăr foarte des produse pentru îngrijirea părului, dar odată, când aveau doar un stand în Auchean, cumpăram destul de des produse de make up. Preferatele mele erau rujurile, pe care acum nu le mai au, însă erau foarte rezistente.

Acum au un magazin și în Mega Mall, pentru cei care sunt din București, unde au frecvent reduceri.
Din gama Sense am folosit doar acest ser de lifting și luminozitate și gelul pentru curățarea pielii. Gelul a fost destul de ok, însă o cantitate cam mică, 100 ml mi s-a părut puțin.


Dar această gama pentru îngrijirea feței merită o șansă, pentru că, nu numai că arată destul de bine, dar e și foarte ieftină. Produsele Kallos pot fi cumpărate și online, dacă nu aveți magazine locale aici: http://ecosmetix.ro/.

Dacă vă întrebați ce face un ser de lifting și când ar trebui folosit, aflați că și eu aveam aceeași dilemă cândva.
Serurile de lifting sunt recomandate după vârsta de 30-35, când tenul își pierde elasticitatea și luminozitatea. Însă eu obișnuiam să le folosesc în liceu, după o noapte nedormită, făceau minuni.

Principii active

Conține: acid hialuronic, elasten, colagen, extract de alge, extract debambus, vitaminele C, B3, B5, B6 și E.

Descriere

Ambalajul e destul de simplu, elegant și ușor de utilizat.
Are 50 ml.
Serul are un aspect transparent- gălbui și un parfum foarte intens. Mie mi-a plăcut, dar persoanele sensibile, ar trebui să fie atente la acest aspect.
Se absoarbe foarte repede în piele, dar primele 10-15 secunde e lipicios. După ce s-a absorbit total- deci după 10-15 secunde- aspectul e mat, dar tenul se simte hidratat. Eu îl folosesc pe post de bază de machiaj pentru că am observat că fondul de ten se absoarbe mult mai bine și împrumută și un aspect luminos de la ser.
M-am împăcat foarte bine cu el și îl folosesc de aproape o lună.

Prețul său este acum de 15,11 lei.






Please follow me :



Vote my Looks:

24 comments:

  1. Am si eu cateva produse de makeup de la Kallos si imi plac foarte mult.

    ReplyDelete
  2. pare interesant, nu am folosit astfel de ser pana acum!

    ReplyDelete
  3. Am folosit si eu mult timp produsele Kallos, masca pentru par a fost preferata mea foarte mult timp. Vreau sa incerc si acest gel mai ales ca pretul este foarte accesibil.

    ReplyDelete
  4. Ce pret mic la cat este de laudat. O sa incerc. Miltumesc!

    ReplyDelete
  5. Îmi plac foarte mult produsele Kallos, până acum am încercat doar pentru păr și am fost mulțumită. :)

    ReplyDelete
  6. Am folosit si eu samponul cu reflexii argintii, imi place super mult, mai ales cand il las prea mult si se face mov :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu, trebuie diluat putin, daca ai parul prea deschis. Pont, daca tousi vrei mov, il aplici pe parul uscat (nu umed, ud) si obti mov garantat.

      Delete
  7. Interesant. Am folosit câteva produse de la Kallos dar nu m-am înțeles cu ele așa ca am renunțat

    ReplyDelete
  8. Nu am folosit pana acum ser pentru lifting, dar are un pret destul de bun.

    ReplyDelete
  9. am vazut acest logo dar nu stiam ca apartine de Kallos

    ReplyDelete
  10. Nu am vazut acest produs pentru lifting facial de la Kallos, pretul este mai mult decat rezonabil. Merita incercat, varsta o cam cere in cazul meu.

    ReplyDelete
  11. De la Kallos am folosit doar produse pentru par si unghii. Nu stiam ca au si un astfel de ser. :)

    ReplyDelete
  12. De la Kallos n-am folosit decat produse pentru par, dar sunt foarte bune.

    ReplyDelete
  13. Și mie imi plac produsele kallos , in special cele pentru par

    ReplyDelete
  14. Uite ca mai aflam noutati daca umblam pe bloguri. Nu stiam de acest ser

    ReplyDelete
  15. Nu am mai folosit produse de la Kallos de ani buni. Si-au mai imbunatatit calitatea si varietatea?

    ReplyDelete
  16. Am incercat si eu acum ceva timp acest produs de la Kallos. Mi se pare foarte bun raportul calitate-pret :D

    ReplyDelete
  17. Nu am folosit nici un produs pentru ten de la Kallos .... desi parca am incercat un tus de la ei. Am folosit masti de par sau produse pentru unghii. Un produs pentru luminozitatea tenului ma tenteaza si in plus pretul este tare prietenos

    ReplyDelete
  18. Am sa incerc si eu produsele, cu siguranta, mai ales dupa recomndarea ta!

    ReplyDelete
  19. A incercat mai multe produse da la Kallos, dar nu pe acesta. Intr-adevar au preturi foarte bune si calitate si mai buna.

    ReplyDelete
  20. Produsul arata foarte elegant si scump , chiar m-ai facut curioasa cu el.

    ReplyDelete
  21. Obisnuiam sa folosesc balsamul lor pentru par. Nu stiam ca au si astfel de produse.

    ReplyDelete
  22. Amazing products! Thanks for sharing **
    Awesome blog! I'm following you! Follow back?***
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  23. De la Kalos foarte mult imi plac ojele.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤