📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

09 November 2016

Review: Wild Argan Oil - The Body Shop

Ro Only
The Body Shop mă face mereu să mă gândesc că produselor lor sunt un răsfăț perfect pentru sezonul rece.
Aroma gamei Wild Argan Oil mie îmi aduce a plăcinte proaspăt scoase din cuptor și nu ai cum să nu le îndrăgești instant.
Eu am pachetul care conține: gel de duș, scrub, săpunul natural și untul de corp.
Pachetul a venit într-o cutie elegantă pe care o vedeți în pozele de mai jos.


Untul de corp este detașat preferatul meu dintre toate. Are o consistență rigidă, arată a balsam multi funcțional, miroase divin și se absoarbe perfect în piele. Cutia are 50 ml.
Scrubul are același miros, dar ceva mai intens față de untul de corp și este combinația perfectă între scrub puternic, dar soft în același timp. Exfoliază profund, fără să deranjeze sau irite pielea. Cutia are 50 ml.
Săpunul miroase la fel ca untul de corp și, desigur, are acest aspect incredibil de drăguț.
Gelul de duș este cel mai intens ca parfum dintre toate. Iar aroma rămâne îndelung pe piele. Gelul de duș are 250 ml.

Iar aici am găsit gama Cherry Blossom la preț redus: https://goo.gl/1e2VVh







Please follow me :



Vote my Looks:

29 comments:

  1. arata farte bine. tu spui ca miros super, eu am intalnit produse cu argan care au un miros ciudat, dar merg pe mana ta de data asta! tare-as vrea si eu un set de la the body shop, aud lcururi bne despre ei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In mod special untul si gelul miros divin, aduce mai mult a desert, decat a produs cosmetic. O sa iti placa oricare din ele

      Delete
  2. I would love to try it, I love everything with argan oil. ;) xo

    http://www.stylesensemoments.com/

    ReplyDelete
  3. Eu am doar un săpun lichid cu argan, dar scrubul îmi face cu ochiul :)

    ReplyDelete
  4. cred ca miros a sarbatori :), imi plac produsele The Body Shop!

    ReplyDelete
  5. Am auzit numai de bine deapre acest produs, insa nu l-am folosit pana acum

    ReplyDelete
  6. In general sunt fan atot ceea ce contine ulei de argan. Mi-ai starnit interesul cu Untul de corp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miros divin, chiar si numai pentru acest aspect o sa iti placa instant

      Delete
  7. Ce frumos arata setul, am incercat multe produse cu argan care mi-au placut <3

    ReplyDelete
  8. Ador uleiul de argan, insa nu am incercat aceste produse.

    ReplyDelete
  9. Foarte interesant acest set. Poate fi facut si cadou, desi eu cu greu sa ma indur. Doar sa iau doua seturi la fel :)

    ReplyDelete
  10. Arata foarte bine!Deja te invidiez! :)

    ReplyDelete
  11. sapunul arata de parca ar fi ceva de mancare sau doar mi-e mie foame? Setul asta ar fi un cadou super fain pentru mama. Ma duc sa il studiez.

    ReplyDelete
  12. Nu am nimic cu ulei de argan, trebuie sa il incerc si eu!

    ReplyDelete
  13. Nu am incercat pana acum ceva cu aragan! Arata tare delicios!

    ReplyDelete
  14. Sunt o firma foarte buna si au produse excelente, pacatuiesc insa prin preturile cam prea mari, dar ii iert pentru ca imi iubesc pielea.

    ReplyDelete
  15. Nu am folosit niciodata aceste produse, inca pozele tale ma fac sa imi doresc sa le incerc :D

    ReplyDelete
  16. Ce bine arata setul! Cred ca ar fi ideal pentru un cadou. Si mirosul cred ca e super!

    ReplyDelete
  17. Si mie imi plac unturile de corp. Acum am unul cu miros de ciocolata.

    ReplyDelete
  18. Imi place acest set de produse si iubesc produsele de la Body Shop doar ca acestea mi le cumpar doar cand plec pe afara. Nu prea mi-am cumparat din tara produse de la ei desi am vazut ca acum au si magazin online

    ReplyDelete
  19. Și mie îmi plac produsele de la The Body Shop ❤️. Iar arganul este minunat, pentru orice l-am folosi.

    ReplyDelete
  20. Produsele din ulei de argan sunt chiar foarte bune...

    ReplyDelete
  21. Imi vine sa le mananc! :))) arata delicios!

    ReplyDelete
  22. Moooor! Deci ce bine arata. Iubesc uleiul de Argan, precis sunt foarte bune.

    ReplyDelete
  23. Ce frumos arata setul. Mi se par scumpute aceste produse, dar merita. Am folosit si eu, dar din alta gama si mi-au placut maxim.

    ReplyDelete
  24. Suna interesant, cred ca am sa incerc si eu uleiul. Imi place foarte mult cum sunt aranjate in cutie :D.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤