📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 November 2016

80% Reducere de Black Friday pe BottegaVerde.ro

Ro Only
black firday
Nu știu câți dintre voi așteptați Black Friday cu entuziasm. Eu, de exemplu, niciodată nu m-am gândit prea mult și nici nu am așteptat momentul, dar de fiecare data am cumpărat câte ceva.  Întotdeauna se întâmplă să găsești câte ceva care ”iți trebuie”, sau nu îți trebuie, dar oferta e prea bună să refuzi.
Ce e drept, sunt magazine care au reduceri masive, așa că merită să le avem în vizor, just in case.


Pe BottegaVerde.ro  de exemplu, vor fi două weekenduri de reduceri de Black Friday: atât pe 18-20 noiembrie, cât si pe 25-27 noiembrie
Reducerile vor fi anunțate de vineri, pentru ambele weekenduri și sunt până la 80%.

Ultimul weekend de Black Friday parcă anunță perioada de sărbatori, așa că e o idee bună se ne uitam după posibile cadouri de Moș Nicolae și Moș Crăciun, mai ales că au seturi cosmetice foarte interesante. 
Sau dacă sunteți ca mine, puteți profita de reduceri pentru a vă face stocul de produse. Adică, mie, foarte rar mi se întâmplă să rămân fără ceva, pentru simplu motiv că mereu am grijă să am în plus, sau măcar în dublu exemplar, orice produs pe care îl consider indispensabil. Nu aștept ca oamenii normali, să mi se termini ceva pentru a-l cumpăra din nou. Sufăr de paranoia, dacă nu mai găsesc, dacă nu am timp, dacă se scumpește exact când rămân eu fără, dacă... dacă...
Așa că aștept reducerile și cumpăr mereu când prețurile sunt bune.


Și dacă vreți să faceți și o faptă bună, vă amintesc de Campania „Frumusețea este în tine”. Puteți dona 5 sau 25 lei pentru împădurirea terenurilor din sudul României și puteți alege una din cele 4 ilustratii realizate de Liliana Arnaut. Detalii despre această campanie aici: http://www.bottegaverde.ro/comunitate-bv/frumusetea-este-in-tine  

Revenind la oferta de Black Friday, dacă tot or să fie reduceri de până 80%, vă recomand să vă faceți o listă, din timp, cu produsele preferate și vineri dimineața, adaugați în coș ce vă convine din lista de wishlist.
Eu de pe Bottega Verde aș vrea produse de make up, pentru că nu am încercat absolut nimic, dar am citit niște review-uri excelente despre glossurile care cică ar avea cea mai bună textură și cea mai mare rezistență.  

Plus eu colecționez balsamuri de buze, am o mare problemă și nu mă pot abține și mi-ar plăcea, desigur, să îmi mai cresc colecția. 
Au și o gamă foarte diversă de creme de mâini și ele trebuie să fie clar pe lista de cumpărături și desigur, a încercat cineva parfumurile?  Am văzut că există un parfum de cocos și unul de citrice și rodie și eu aș zice că sună foarte apetisant. 
Voi ce ați alege?


balsam






crema




parfum


Please follow me :



Vote my Looks:

17 comments:

  1. Buna,buna informatia despre BF ,ai scris de lista de wishlist,eu nu am vazut la nici un produs butonul de wishlistpe site-ul lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact la asta ma uitam si eu acum, nu cred ca au wishlist direct pe site.
      Nu-i problema, se pot adauga direct in cos sau, poti face cum am facut eu, mi-am adaugat preferatele la bookmarks.

      Delete
  2. Crema de lavanda imi face cu ochiul :D

    ReplyDelete
  3. Eu mi-am pregatit deja cosul! ;)

    ReplyDelete
  4. Bottega Verde everywhere! In ultimele zile vad numai produsele lor peste tot :)) cred ca e un semn, sa dau comanda de Black Friday!

    ReplyDelete
  5. Ma bucura sa aud ca vor fi niste reduceri asa de mari, imi doresc mai de mult timp sa cumpar linia pe baza de iris.

    ReplyDelete
  6. anul asta incerc sa ma fac ca nu vad ofertele de black friday! oare o sa reusesc?

    ReplyDelete
  7. Crema de lavanda e bestiala, are un miros foarte placut...dar voi fi cu ei pe ei oricum..mersi de pont

    ReplyDelete
  8. Mi-am umplut si eu cosul, de BF doar o sa apas comanda:)

    ReplyDelete
  9. Abia astept Black Friday, mi-am facut deja cont si un mic wishlist pentru a fi pregatita sa prind cele mai faina oferte.

    ReplyDelete
  10. Am o gramada de produse de cumparat, de abia astept reducerile!

    ReplyDelete
  11. ultimul parfum tocmai l-am luat :), imi place!!!

    ReplyDelete
  12. Daca am ceva scump de cumparat in perioada asta, atunci astept cu nerabdare ziua, altfel nu.

    ReplyDelete
  13. Inca nu m-am gandit ce sa-mi aleg...dar mai am un pic de timp!

    ReplyDelete
  14. Abia astept si eu reducerile .... am un wishlist generos

    ReplyDelete
  15. Bune reduceri! -80% ! Un site ce-si respecta clientii

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤